У Швейцарії пробіг водневих вантажівок Hyundai перевищив 1 млн км за 11 місяців
Незабаром Hyundai Motor планує вийти на північноамериканський ринок

З моменту виходу на швейцарські дороги парк з 46 водневих вантажівок зміг наїздити вже 1 млн км, обслуговуючи 25 швейцарських транспортних компаній, пише logist.today.
У Швейцарії за 11 місяців експлуатації загальний пробіг водневих вантажівок Hyundai XCIENT Fuel Cells перейшов позначку в 1 млн кілометрів. За цей час автопарк скоротив викиди CO2 на 630 тонн порівняно з автомобілями, які працюють на дизельному паливі.
З моменту виходу на швейцарські дороги в жовтні минулого року парк з 46 водневих вантажівок зміг досягти цього рубежу, обслуговуючи 25 швейцарських транспортних компаній. Очікується, що до 2025 року парк великих вантажівок на паливних елементах збільшиться на 1600 одиниць.
Зазначається, що далі Hyundai Motor планує вийти на північноамериканський ринок.
Як повідомляє виробник, клієнти в Швейцарії залишилися задоволені роботою вантажівок XCIENT, зазначивши в якості головних переваг екологічність, швидку заправку і великий запас ходу.
«Швейцарські транспортні та логістичні компанії переконані, що комерційні автомобілі на водневих паливних елементах мають найбільший потенціал серед різних транспортних засобів з альтернативним приводом. Компанії-учасники не зупиняються на простому впровадженні вантажівок на водневих паливних елементах. Вони покладають великі надії на водень як джерело енергії, який має величезний потенціал в майбутньому, і вважають, що він стане ключем до переходу на екологічно чисту енергію», – повідомив голова Асоціації H2 Mobility Switzerland Йорг Акерманн.
Загалом 140 оновлених вантажівок XCIENT будуть відправлені до Швейцарії до кінця цього року, а до 2025 року автопарк має зрости до 1600 воднево-електричних вантажівок. На думку Акерманна, якщо річна експлуатація завершиться успішно, попит на вантажівки XCIENT на паливних елементах зросте ще більше.
«Наступного року Hyundai Motor Company планує вийти на ринки інших європейських країн. Найбільш ймовірними є Німеччина і Нідерланди. Також великий інтерес до наших автомобілів проявляють майже всі інші європейські країни», – додав генеральний директор Hyundai Hydrogen Mobility Марк Фраймюллер.
Крім того, Hyundai оголосила про плани з розширення виробництва сідельних тягачів. Компанія розглядає Північну Америку в якості першого ринку, на якому буде проводитися тестування і запуск продукції.
Раніше стало відомо, що Hyundai Motor має намір до 2030 року експортувати 64 000 великих вантажівок на водневих паливних елементах.
Також повідомлялося, що Hyundai Motor Group скоротить кількість моделей двигунів внутрішнього згоряння у своїй лінійці, щоб вивільнити ресурси для інвестицій в електромобілі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].