Іспанський бренд Flax & Kale запускає лінійку веганських аналогів м'яса і сирів

Іспанський бренд Flax & Kale запускає лінійку веганських аналогів м'яса і сирів

Компанія вважає, що в такого продукту велике майбутнє не лише в Іспанії, а й в усьому світі

Іспанський бренд Flax & Kale запускає лінійку веганських аналогів м'яса і сирів
фото Flax & Kale

Іспанський бренд продуктів харчування Flax & Kale, що належить харчовій компанії Teresa Carles Healthy Foods, запускає найбільший асортимент рослинних аналогів м'яса і сиру, що коли-небудь вироблявся в Іспанії, пише vegnews.com.

Асортимент включає 14 веганських аналогів м'ясних продуктів і 31 аналог сирних продуктів, які незабаром стануть доступні в провідних супермаркетах Іспанії, а також у великих ресторанах і онлайн-магазинах.

Асортимент виготовляється в Іспанії і включає веганські яловичину і курку в різних форматах, включаючи гамбургери, крокети, нагетси, фрикадельки і фарш. Веганські сири містять такі види, як гауда, чеддер і моцарелла, і пропонуються у вигляді скибочок, кубиків або подрібненими; також лінійка включає аналог м'якого вершкового сиру, суміш із чотирьох тертих сирів і моцарелу.

Нова лінійка була створена після трьох років досліджень і розробок під керівництвом шеф-кухаря і вегетаріанки Терези Карлес. В процесі розробки основна увага приділялася смаком і текстурі з метою запропонувати сенсорні відчуття, схожі з м'ясом і сирами тваринного походження.

Процес виробництва веганского сиру імітує процес виробництва звичайного молочного сиру і включає в себе рослинне молоко з сухофруктів, що допомагає імітувати смак, текстуру і поживну цінність молочних продуктів. Вершковий сир Flax & Kale, наприклад, – це ферментований сир, який містить на 99% менше насичених жирів, ніж його молочний аналог, а також є джерелом рослинного білка.

Компанія Flax & Kale протестувала продукцію у власних ресторанах в Барселоні, Мадриді та Лериді.

В упаковці нової лінійки продуктів використовується на 90% менше пластику, ніж в традиційних продуктах.

Генеральний директор Teresa Carles Healthy Foods Хорді Баррі заявив: «Мета Flax & Kale – стати лідером на ринку рослинних продуктів в Іспанії протягом наступних кількох років з лінійкою різноманітних продуктів і дійсно конкурентними цінами, які ми можемо запропонувати завдяки повністю локальному виробництву і значним інвестиціям. Цей запуск – лише перший крок в цьому напрямку, і на цьому ми не зупинимося».

Компанія Teresa Carles Healthy Foods вирішила розширити свій бренд Flax & Kale цим новим веганським асортиментом, оскільки вважає, що продукти на рослинній основі – це довгострокова тенденція, яка збережеться не тільки в Іспанії, але і в усьому світі.

Нагадаємо, мільярдер Джим Меллон заявив, що через 10 років молочних продуктів більше не буде.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті