TNF, Timberland і Vans отримали високі оцінки в Індексі прозорості моди
Перше місце отримала італійська OVS

Три бренди VF Corp – The North Face (TNF), Timberland і Vans – зайняли високі місця в Індексі прозорості моди 2021 року, який опублікував Fashion Revolution. Fashion Revolution – глобальний рух, який виступає за більш широке розкриття інформації в ланцюжках поставок модного одягу, – повідомляє сайт Sporting Goods Intelligence.
Перше місце в рейтингу зайняв італійський ритейлер швидкої моди OVS, який виконав 78% цілей, поставлених в рейтингу 250 великих брендів і ритейлерів модного одягу за свої звіти про політику, практику і впливі в області прав людини та навколишнього середовища. TNF і Timberland з 66% зайняли друге і третє місця, за ними відразу ж слідують Vans і міжнародний ритейлер модного одягу C&A (65%).
Converse, Jordan і Nike також непогано виступили в рейтингу, кожен з яких набрав по 55%, що відповідає рівню минулого року. Adidas і Reebok отримали респектабельний рейтинг в 54%, хоча їх оцінка за рік знизилася на 15 процентних пунктів. З іншого боку, оцінка Speedo підскочила на 19 процентних пунктів до 53%.
У цілому середній бал 250 компаній в індексі був стабільним, знизившись до 22,9% з 23,2% у 2020 році. 20 брендів увійшли з нульовою оцінкою. Однак компанії з більш тривалим досвідом розкриття інформації домоглися більшого успіху. 92 бренди, включені в опитування з 2017 року, першого року, коли Fashion Revolution опублікувала індекс, склали 31%, що як і раніше вказує на великі можливості для поліпшення.
Вище середнього бала досягли Asics (49%), Lululemon і New Balance (42%), Hanesbrands (39%) і Russell Athletic (34%). JD Sports набрав 27 відсотків, а Decathlon – 24 відсотки.
В Under Armour рейтинг розкриття інформації нижче середнього – 22%. Особливо погано впоралися Foot Locker, Sports Direct, Fila і Billabong, набравши 7%, 5%, 4% і всього 0,3% відповідно.
Директор з глобальної політики Fashion Revolution Сара Дітті зазначила, що звіт продемонстрував деякі ознаки поліпшення прозорості, але підкреслила, що великим брендам як і раніше необхідно значно активізувати свої зусилля.
«Найбільші світові бренди і роздрібні торговці дуже мало розкривають свої зусилля за рішенням таких важливих питань, як погана практика закупівель, прожитковий мінімум, расове і гендерну рівність, перевиробництво і відходи, використання води та викиди вуглецю в ланцюжку поставок», – сказала вона.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].