TNF, Timberland і Vans отримали високі оцінки в Індексі прозорості моди

TNF, Timberland і Vans отримали високі оцінки в Індексі прозорості моди

Перше місце отримала італійська OVS

Этот материал также доступен на русском
TNF, Timberland і Vans отримали високі оцінки в Індексі прозорості моди
Фото: pexels.com

Три бренди VF Corp – The North Face (TNF), Timberland і Vans – зайняли високі місця в Індексі прозорості моди 2021 року, який опублікував Fashion Revolution. Fashion Revolution – глобальний рух, який виступає за більш широке розкриття інформації в ланцюжках поставок модного одягу, – повідомляє сайт Sporting Goods Intelligence.

Перше місце в рейтингу зайняв італійський ритейлер швидкої моди OVS, який виконав 78% цілей, поставлених в рейтингу 250 великих брендів і ритейлерів модного одягу за свої звіти про політику, практику і впливі в області прав людини та навколишнього середовища. TNF і Timberland з 66% зайняли друге і третє місця, за ними відразу ж слідують Vans і міжнародний ритейлер модного одягу C&A (65%).

Converse, Jordan і Nike також непогано виступили в рейтингу, кожен з яких набрав по 55%, що відповідає рівню минулого року. Adidas і Reebok отримали респектабельний рейтинг в 54%, хоча їх оцінка за рік знизилася на 15 процентних пунктів. З іншого боку, оцінка Speedo підскочила на 19 процентних пунктів до 53%.

У цілому середній бал 250 компаній в індексі був стабільним, знизившись до 22,9% з 23,2% у 2020 році. 20 брендів увійшли з нульовою оцінкою. Однак компанії з більш тривалим досвідом розкриття інформації домоглися більшого успіху. 92 бренди, включені в опитування з 2017 року, першого року, коли Fashion Revolution опублікувала індекс, склали 31%, що як і раніше вказує на великі можливості для поліпшення.

Вище середнього бала досягли Asics (49%), Lululemon і New Balance (42%), Hanesbrands (39%) і Russell Athletic (34%). JD Sports набрав 27 відсотків, а Decathlon – 24 відсотки.

В Under Armour рейтинг розкриття інформації нижче середнього – 22%. Особливо погано впоралися Foot Locker, Sports Direct, Fila і Billabong, набравши 7%, 5%, 4% і всього 0,3% відповідно.

Директор з глобальної політики Fashion Revolution Сара Дітті зазначила, що звіт продемонстрував деякі ознаки поліпшення прозорості, але підкреслила, що великим брендам як і раніше необхідно значно активізувати свої зусилля.

«Найбільші світові бренди і роздрібні торговці дуже мало розкривають свої зусилля за рішенням таких важливих питань, як погана практика закупівель, прожитковий мінімум, расове і гендерну рівність, перевиробництво і відходи, використання води та викиди вуглецю в ланцюжку поставок», – сказала вона.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті