Apple, Microsoft і Google відзвітували про рекордні прибутки на виході з пандемії
Капіталізація всіх трьох компаній знаходиться на рекордно високому рівні

Бенефіціари пандемії продовжують заробляти надприбутки. Цієї ночі відразу троє американських техногігантів – Apple, Microsoft і Google – відзвітували про рекордні квартальні результати, пише The Bell.
Apple відзвітувала про найприбутковіший квартал в історії: виручка компанії виросла на 36%, до $ 81,4 млрд, чистий прибуток – на 29%, до $28,7 млрд. Головним драйвером зростання стали продажі айфонів (перш за все, нового iPhone 12 з підтримкою 5G) – за квартал вони зросли на 50%, до $39,6 млрд.
За підсумками фінансового року (закінчується у вересні) чистий прибуток Apple може вирости на 51%, вважають аналітики. Загалом у світі на руках у користувачів зараз близько мільярда айфонів, і заміна пристроїв для переходу на 5G ще довго буде сприяти зростанню продажів компанії, відзначають вони.
Частка iPhone в загальній виручці компанії при цьому продовжує падати – за підсумками минулого календарного року вона знизилася до 52% (у 2018 році було 62%, відзначає WSJ).
Microsoft відзвітувала не гірше: виручка компанії зросла на 21%, до $46,5 млрд, чистий прибуток – на 47%, до $16,5 млрд. Як і в попередні роки, основою зростання компанії залишається хмарний бізнес, виручка якого вже третій квартал поспіль росте на 50% і вище (+51% за звітний квартал).
CEO компанії Сатья Наделла на дзвінку з інвесторами окремо зупинився на тому, як Microsoft збирається заробляти на переході компаній на гібридний режим роботи (у лютому Microsoft випустила для цього спеціальний набір додатків), і зазначив, що пожвавлення на ринку праці забезпечило 46%-ве зростання соцмережі Linkedin.
Материнська компанія Google, Alphabet, також розповіла інвесторам про рекордний квартал в історії компанії. Її успіхи пов'язані з пандемічним бумом e-commerce і відеострімінгу, а зростання в порівнянні з другим кварталом 2020 го, коли перелякані рекламодавці різали бюджети, виявилося вражаючим.
Рекламна виручка Google виросла на 69%, до $50,4 млрд, продажі реклами на YouTube – на 84%, до $7 млрд. Найбільшим рекламодавцем став ритейл, розповів CEO Alphabet Сундар Пічаї. В результаті виручка компанії виросла на 62%, до $ 61,88 млрд, чистий прибуток – в 2,6 рази, до $18,3 млрд.
Однак глава Apple Тім Кук на дзвінку з інвесторами попередив, що зростання продажів може сповільнитися, труднощі з поставками компонентів можуть позначитися на виробництві нових айфонів. Зберігається і ризик нових коронавірусних обмежень.
Вартість всіх трьох компаній при цьому знаходиться на рекордно високому рівні: капіталізація Apple близька до того, щоб перевалити за $2,5 трлн, Microsoft коштує $2,16 трлн, Alphabet – $1,8 трлн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].