Керівництво порту в Ротердамі організувало екскурсії до контейнеровоза Ever Given
Всі квитки на ці цікаві заходи вже розпродані

У день прибуття в Роттердам 400-метрового контейнеровоза Ever Given, який наприкінці березня на тиждень заблокував прохід суден по Суецькому каналу, влада порту почала продавати квитки на екскурсію навколо нього, пише Forbes.
В акаунті порту в Twitter вони відзначили, що Ever Given буде перебувати в гавані Роттердама всі вихідні, перш ніж відправитися в британський порт Фелікстоу. У ці дні повз контейнеровоза буде здійснювати поїздки прогулянковий пором: «Хочете своїми очима побачити Ever Given? Замовляйте квитки ».
Порт пропонує квитки на 90-хвилинну екскурсію на поромі навколо контейнеровоза, поки він буде розвантажувати частину з 18 000 контейнерів, відзначає The Wall Street Journal. Квитки вартістю 10,95 євро до кінця тижня вже розпродані.
На саме судно, пришвартоване біля віддаленого контейнерного терміналу порту, туристів не пускатимуть. Нікого не допускають на борт, за винятком основного персоналу, повідомив WSJ представник технічного директора судна. Він пояснив це вимогами безпеки і обмеженнями через COVID-19.
Власник контейнеровоза – японська Shoei Kisen Kaisha, і тайванська Evergreen Marine, яка зафрахтувала його, відмовилися від коментарів.
Контейнеровоз Ever Given прибув у порт Роттердама з затримкою майже в чотири місяці. 23 березня судно сіло на мілину в Суецькому каналі, заблокувавши рух суден на одному з найбільш завантажених торгових маршрутів у світі. Через це біля входу в Суецький канал накопичилося понад 300 суден. Через шість днів завдяки зусиллям 600 інженерів і моряків і більше десятка буксирів контейнеровоз вдалося зняти з мілини.
Після цього судно знаходилося під арештом у водах між двома ділянками каналу. Воно змогло покинути їх тільки 7 липня після того, як Адміністрація Суецького каналу (SCA) і власник судна Shoei Kisen домовилися про розмір компенсації. SCA спочатку оцінила розмір компенсації в $916 млн, включивши в нього витрати на операцію з порятунку судна, шкоди репутації і втрачений дохід, але пізніше знизила свої вимоги майже вдвічі.
Сторони домовилися про суму $540 млн, з яких $240 млн будуть виплачені на першому етапі, а решта $300 млн – протягом року в розстрочку. Канал також отримає сучасний буксир.
Як повідомлялося, на власника корабля, що перекрив Суецький канал, чекають тисячі судових позовів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].