Користуючись пандемією Барселона перетворює центральні вулиці на зелені зони
З березня 2020 року Барселона звільнила майже 10 га міста від автівок, перетворивши їх на дитячі майданчики, велосипедні доріжки та тераси для ресторанів

Коли в середині минулого року Іспанія зняла суворий локдаун, жителі Барселони виявили, що деякі з їхніх вулиць стали зовсім не такими, якими вони їх пам'ятали. Ті зміни, які столична влада спочатку називала тимчасовими, через рік все ще діють, попри супротив низки бізнес-груп, пише Reuters.
З березня 2020 року Барселона звільнила близько 8 га міського пейзажу від автомобілів, перетворивши їх на тротуари, дитячі майданчики, велосипедні доріжки або тераси для ресторанів. При цьому влада стверджує, що людям потрібно більше місця, щоб уникнути інфікування COVID-19.
Керівництво також запланувало перетворити 21 вулицю загальною протяжністю 33 км в пішохідні зелені зони.
Як повідомляє видання, цей план демонструє, як пандемія вплинула на міське планування у всьому світі, прискоривши такі зміни, як збільшення кількості велосипедних доріжок і зменшення кількості автомобілів на тлі зростаючої заклопотаності з приводу зміни клімату.
План сподобався не усім. Регіональне бізнес-лобі Foment del Treball заявило, що він може коштувати 50 000 робочих місць.
Проте, головний архітектор Барселони Хаві Матілла сказав, що місто добре пристосувався до меншої кількості смуг для руху автомобілів, і водночас вважає, що більший пішохідний простір стимулюватиме місцеву торгівлю.
«Пандемія спрацювала як збільшувальне скло, яке змусило нас побачити, що здоров'я має бути одним із центральних аспектів в управлінні і плануванні міста», – наголосив він.
Муніципальний уряд Барселони прагне до 2030 року перетворити третину всіх вулиць в районі Ешампле у центральній частині, в пішохідну зелену зону. За планом, в цьому районі рух автотранспорту буде дозволений тільки по периметру, залишивши вулиці в його межах доступними тільки для автомобілів для жителів та основних служб.
На додачу, наміри влади Барселони дозволять другому за величиною місту Іспанії поліпшити якість повітря
Торік Барселона заборонила в'їзд в місто найбільш забруднюючих транспортних засобів, хоча в Мадриді аналогічна схема зазнала невдачі в судах.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].