SpaceX купила стартап Swarm - розробника супутників для інтернету речей
Компанія вже запустила 120 супутників і планує збільшити їх кількість до 150

Американська приватна космічна компанія Ілона Маска SpaceX купила стартап Swarm, який розробляє і виготовляє супутники для інтернету речей.
За умовами угоди Swarm стане дочірньою компанією SpaceX, пише vc.ru з посиланням на CNBC. Також компанія передасть SpaceX ліцензії на наземні і орбітальні станції.
Фінансові деталі угоди сторони не розголошують. За даними Pitchbook, в останньому раунді фінансування в 2019 році Swarm оцінили в $85 млн.
Swarm заснована в 2016 році. Компанія вже запустила 120 супутників і планує збільшити їх кількість до 150. Вони будуть забезпечувати роботу додатків інтернету речей. Комплект супутникового зв'язку коштує $199 або $499, абонентська плата – $5 на місяць.
Компанія пропонує послуги для сільського господарства, в морській, енергетичній і транспортній галузі.
Ця покупка надасть SpaceX доступ до «інтелектуальної власності та експертних знань Swarm», зазначає видання.
У 2018 році Swarm оштрафували на $900 000 за запуск супутників без дозволу – на думку Федеральної комісії зі зв'язку США, це створило ризик «зіткнення супутників» і загрожувало «важливим комерційним і урядовим супутниковим операціям».
Нагадаємо, SpaceX вперше об'єднала в один два елементи повної системи Starship, створивши найвищу зібрану ракету в історії. Цю конфігурацію SpaceX буде використовувати для першого орбітального запуску.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].