Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive

Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive

Pep+ стане керівним принципом для розвитку компанії й зміни всіх бізнес-процесів

Этот материал также доступен на русском языке
Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive
фото: PepsiCo, Inc.

Компанія PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive (pep+), націлену змінити підхід до ведення бізнесу і принести позитивні зміни в життя людей і планети.  Pep+ стане керівним принципом для розвитку компанії та зміни всіх бізнес-процесів – від відповідальної закупівлі сировини, більш екологічного виробництва і продажів продукції до залучення споживачів і заохочення до вибору більш корисних для людей і планети продуктів харчування. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.

Стратегічна трансформація pep+ орієнтована на три ключові напрямки, за кожним з яких визначені амбітні цілі до 2030 року:

Стале землеробство: PepsiCo планує впровадити практики сталого землеробства на понад 3 млн га, що відповідає площі сільськогосподарських земель, які використовуються  постачальниками сировини для компанії; закуповувати сільськогосподарську сировину тільки з відповідальних джерел, а також інвестувати в покращення життя більш ніж 250 тисяч людей, задіяних в сільськогосподарському ланцюжку поставок PepsiCo.

Cеред українських постачальників сировини компанія просуває практики ощадливого поводження з землею та природними ресурсами, наприклад, точне землеробство, своєчасна сівозміна, застосування «зелених» добрив. Компанія активно впроваджує такі передові цифрові рішення як CropTrak для управління процесом  вирощування картоплі в господарствах, що дозволяє ефективно використовувати полив, зберігаючи водні ресурси.  В Україні 100% сировини для виробництва картопляних чипсів атестовано в рамках міжнародних аудитів. 

Компанія також працює з постачальниками в напрямку підвищення якості й ефективності вирощування та зберігання картоплі, що також сприяє скороченню викидів парникових газів.

Сталий ланцюжок поставок: PepsiCo планує стати повністю вуглецево-нейтральною компанією до 2040 року, відновлювати 100% використаної води до 2030 року, змінити упаковку продукції на більш екологічну, включаючи 50%-е скорочення первинного пластику в упаковці напоїв до 2030 року, та сприяти побудові економіки замкнутого циклу. До 2022 року компанія представить напої Pepsi в упаковці з повністю переробленого пластику (rPET) в 11 країнах Європи.

В Україні зміни упаковки в напоях почалися у 2021 році з запуску в продаж холодного чаю Lipton Ice Tea в упаковці rPET, придатній для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості. 
Компанія продовжить інвестувати в інфраструктуру з роздільного збирання та переробки упаковки, виходячи з того, що пакування ніколи не повинно ставати сміттям.  PepsiCo в Україні разом з іншими компаніями фінансує пілотний проєкт із роздільного збирання побутових відходів у місті Вишгороді, працює над створенням Організації розширеної відповідальності виробників (ОРВВ) підтримуючи таким чином рух України до впровадження моделі циркулярної економіки.

Сталий вибір: PepsiCo продовжить розширювати продуктовий портфель за рахунок наступних рішень:

  • Використання в продуктах інгредієнтів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу – рослинного білка, бобових, злакових культур;
  • Прискорення програми зі зниження вмісту доданих цукру та солі в усій своїй продукції на основі науково-обґрунтованих показників, а також використання більш корисних для здоров’я рослинних масл у виробничих процесах;
  • Перехід на нові бізнес-моделі, в яких відсутня чи практично не використовується одноразова упаковка.

Компанія також анонсувала запуск нової глобальної волонтерської програми для співробітників PepsiCo, яка буде мотивувати кожного з 291,000 співробітників у світі підтримувати соціальні ініціативи.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті