Reactor.ua і TABASCO виявили два базові принципи успішної презентації для інвесторів
За допомогою тестування універсального пітчдеку

Спільний проект платформи відкритих інновацій Reactor.ua та компанії креативу TABASCO з розробки SaaS-рішення, що полегшить створення професійних PitchDeck-презентацій, переходить у фазу реалізації. Мета ініціативи – запропонувати доступне та професійне рішення для швидкого і зручного формування якісних презентаційних матеріалів, які полегшать стартапам і технологічним командам комунікацію з потенційними інвесторами й клієнтами.
Для розробки універсального пітчдеку партнер проекту – компанія Wantent провела нейромаркетингове дослідження з метою виявити найзручнішу смислову форму і дизайн. Респондентами проекту стали фонди, стартапи, венчурні інвестори з України та з-за кордону.

Багато результатів дослідження здивували креаторів. Виявилося, що цільова аудиторія переважно ігнорує тонкощі оформлення: макет, кольори, оригінальність підходу та інші дизайнерські характеристики не грають для пітчдеку практично ніякої ролі.

Особливу важливість несуть смислові блоки і структура. Максимально важливими є дві базові речі – лаконічність підходу і простота подачі; що, утім, недивно для світу, переобтяженого інформацією.
«Висновки дослідження цілком логічні, хоч і не дуже комплементарні для креативу: тільки структура, тільки суть. Дизайн має бути скоріше непомітним, аніж яскравим», – коментує Олександр Смирнов, співзасновник і креативний директор TABASCO.

«Ключову цінність для інвесторів і фондів відіграють логіка подачі інформації та її повнота відповідно до того, на якій стадії перебуває стартап, – зазначає Олексій Шалденко, СЕО Wantent. – Інвестори акцентували увагу на важливості відображення якісного Roadmap, щоб вони могли розуміти етапи і стратегію розвитку компанії. Шаблон пітчдеку однозначно стане помічним для команд і дасть розуміння того, що інвестор очікує побачити і як найбільш якісно підготувати інформацію про проект для досягнення успіху».
Ось як виглядає універсальний пітчдек:

«Можна бути найкрутішим стартапом за технологією, ідеєю, клієнтським досвідом і командою, але якщо ви не маєте зрозумілого для інвестора пітчдеку і вас немає на топових інвесторських маркетплейсах, то, швидше за все, ваш результат буде невисоким, – каже засновник платформи Reactor.ua Євген Саранцов. – Ми як платформа поставили такий виклик креативному агентству TABASCO і отримали чудовий результат. Команди вже роблять за допомогою шаблону свої перші пітчдеки, з якими будуть працювати фонди, що взяли участь у дослідженні. Сподіваємося, що це рішення сприятиме розвитку інвестиційного ринку в Україні».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].