Після того, як Трамп припинив бути президентом, телеаудиторія в США різко зменшилася

Після того, як Трамп припинив бути президентом, телеаудиторія в США різко зменшилася

Скорочення зафіксовано у віковій групі від 25 до 54 років, яка є ключовою для рекламодавців

Після того, як Трамп припинив бути президентом, телеаудиторія в США різко зменшилася
фото Shutterstock

Кількість телеглядачів у США істотно знизилася, особливо це стосується новинних передач, фіксують американські медіакомпанії. Причому тенденція відтоку глядачів в інтернет, що почалася ще кілька років тому, помітно посилилася після того, як закінчився термін перебування на посту президента Дональда Трампа, який підтримував інтерес масової аудиторії до телебачення, а також через ослаблення пандемії COVID-19, пише Financial Times з посиланням на рейтинги медіавимірювальної компанії Nielsen.

Дані вказують на істотне зниження телевізійної аудиторії в США в третьому кварталі. На 52% скоротилася аудиторія передач на телеканалі CNN, які йдуть у прайм-тайм. Причому це скорочення зафіксовано у віковій групі від 25 до 54 років, яка є ключовою для рекламодавців.

Зниження аудиторії зафіксували як телеканали, які вважаються як більш консервативними, так і більш ліберальними. Консервативний телеканал Fox News, що належить Руперту Мердоку, втратив 37% аудиторії прайм-тайм, а більш ліберальний MSNBC, що входить до групи NBCUniversal – 51%.

Відтік американської аудиторії з ТВ в стрімінгові відеосервіси й інтернет почався вже досить давно. Однак аналітики вважають, що відхід від справ Дональда Трампа, а також ослаблення пандемії коронавірусу і поступова стабілізація обстановки в економіці посилили цю тенденцію.

«Після телебуму за часів Трампа ми вступили в незвідані води, – вважає засновник каліфорнійського новинного стартапу Lookout Кен Доктор. – Дуже малоймовірно, що ми побачимо подібний бум в найближчі 10 років».

Вперше про різке зниження аудиторії новинних телеканалів стало відомо навесні, проте тоді учасники ринку вважали це тимчасовим явищем. За даними Nielsen, після 21 січня, коли Дональд Трамп склав свої повноваження, і по кінець березня аудиторія новинного телеканалу CNN скоротилася на 47%.

При цьому з листопада 2020 року, коли в США проходили президентські вибори, до 20 січня, коли відбулася інавгурація Джо Байдена, аудиторія CNN в прайм-тайм рекордно зросла до 3,1 млн осіб.

«Ми бачимо певний відтік публіки після виборів, – заявив в лютому Руперт Мердок, який володіє конкуруючим з CNN телеканалом Fox News. – Це відповідає виборчому циклу. Ми очікуємо, що ситуація з новинною аудиторією нормалізується, і Fox News продовжать домінувати».

Тепер же представники медіаіндустрії висловлюють іншу точку зору. Редактор Associated Press Джулі Пейс зазначила: «Закінчення ери Трампа дає нам шанс не метатися між миттєвими дискусіями в Вашингтоні. Такі речі привертали увагу глядачів, але вони приховували від них важливіші речі».

Нагадаємо, Трамп вперше за 25 років не увійшов до списку найбагатших американців.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті