Маск розповів своїм головним конкурентам, в чому секрет інноваційності Tesla

Маск розповів своїм головним конкурентам, в чому секрет інноваційності Tesla

Tesla має значно більшу гнучкість, ніж її конкуренти, завдяки стилю управління

Маск розповів своїм головним конкурентам, в чому секрет інноваційності Tesla
фото DR

На внутрішню конференцію топ-менеджерів Volkswagen, що проходить в австрійському місті Альпбах, глава компанії Герберт Дісс несподівано для присутніх запросив до участі Ілона Маска. В режимі відеоконференції Маск, який 6 років тому закликав Дісса стати гендиректором Tesla, відкрито розповів про те, як його компанії вдається так швидко впроваджувати інновації. Як з'ясувалося, справа в стилі управління, пише HighTech Plus.

Метою конференції було знайомство понад 200 директорів VW зі змінами, які допоможуть німецькому концерну йти в ногу з мінливою автоіндустрією. Дісс визнав, що VW «зробила багато правильного в минулому, в старому світі Volkswagen залишається сильною компанією, але немає гарантій, що так буде і в новому».

Дісс поговорив з Маском про те, чому Tesla має значно більшу гнучкість, ніж її конкуренти. Наприклад, компанія краще за інших переносить поточну кризу автоіндустрії, викликану нестачею мікрочипів. Команді програмістів Tesla знадобилося всього 2-3 тижні на те, щоб переписати програмне забезпечення під нові чипи.

Як з'ясувалося, справа в стилі управління.

«Я в першу чергу інженер і, крім машин, мене цікавить ланцюжок поставок, логістика та виробничі процеси», – відповів Маск.

Не всім директорам вдається переконати топ-менеджерів у необхідності швидкої електрифікації модельного ряду. Так, Харальд Кругер, який очолив BMW після Дісса, зіткнувся з істотним опором вищого керівництва і в 2019 році був змушений піти.

Раніше Ілон Маск зазначав, що вважає VW найсерйознішим суперником Tesla і впевнений в успішності електричної трансформації концерну. Дісс має намір незабаром відвідати новий завод Tesla під Берліном, який ось-ось почне виробництво.

Нагадаємо, Volkswagen може втратити 30 000 робочих місць, якщо не перейде на електромобілі.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті