Американці цьогоріч готові витратити більше коштів на новорічні покупки, ніж торік – дослідження

Американці цьогоріч готові витратити більше коштів на новорічні покупки, ніж торік – дослідження

Бюджет новорічного шопінгу зростатиме переважно завдяки споживачам з високим рівнем доходу

Американці цьогоріч готові витратити більше коштів на новорічні покупки, ніж торік – дослідження
Фото: pexels.com

Святкові витрати покупців у 2021 році зростуть, але споживачів хвилюють ціни. Про це свідчать результати щорічного глобального дослідження ринку роздрібної торгівлі у період новорічних свят компанії «Делойт».

Цьогоріч «Делойт» опитав понад 4 000 американських споживачів і 30 керівників найбільших компаній роздрібної торгівлі США.

Результати дослідження свідчать, що тривога щодо пандемії COVID-19 знижується, а це своєю чергою стабілізує споживацькі настрої. Очікується, що середній бюджет на новорічні покупки цього сезону зросте на 5% у порівнянні з 2020 роком. Керівники компаній роздрібної торгівлі також проявляють оптимізм щодо новорічних продажів – сім із 10 керівників вважають, що споживачі витратять цього року більше, ніж попереднього.

Зростання бюджету новорічного шопінгу переважно гарантуватимуть споживачі з високим рівнем доходу. Вони розраховують витратити на 15% більше, ніж торік. Водночас споживачі з нижчим рівнем доходу планують витрачати на 22% менше, ніж у 2020 році.

Очікується, що середня тривалість шопінгу збільшиться до понад шести тижнів. Насамперед через те, що 75% споживачів занепокоєні, що через дефіцит товарів на складі не зможуть отримати своє замовлення вчасно. Це мотивує споживачів починати робити новорічні покупки раніше.

Більшість споживачів очікують зростання загального рівня цін на товари у передсвятковий період внаслідок інфляції. Через це покупці з низьким рівнем доходу розраховують здійснити меншу кількість покупок у період новорічних свят.

Тенденція до здійснення онлайн-покупок збережеться. Проте через зниження рівня тривоги деякі покупці наважаться повернутися до офлайн-магазинів. Згідно з прогнозами, частка офлайн-покупок збільшиться до 33% у 2021 році, але все ж таки залишиться меншою за 36% у 2019 році.

Також імовірно, що зростання сегменту «розваги та подорожі» становитиме 15% у 2021 році проти попереднього року.

Нагадаємо: витрати американців на Гелловін досягнуть рекордних $10 млрд, тоді як торік обсяг витрат становив $8,05 млрд.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті