Хейтспіч і булінг: кількість коментарів з ненавистю в соцмережах зросла на 20% в розпал пандемії
Головна причина – карантин і самоізоляція, кажуть експерти

Некомерційна організація Ditch the Label та сервіс моніторингу соціальних мереж Brandwatch опублікували дослідження «Hate Speech у мережі під час пандемії». Його автори проаналізували 263 млн онлайн-діалогів американців та англійців і виявили 50,1 млн прикладів висловлювань, які «розпалюють ненависть», пише Forbes.
Такі коментарі, зазначається у доповіді, з'являються в інтернеті кожні 1,7 секунди. Загалом автори виявили 23 млн прикладів висловлювань, які можна віднести до погроз насильством.
Загалом рівень ненависті у мережі за півтора року зріс більш ніж на 20%, йдеться у дослідженні. Це пов'язано в першу чергу з початком пандемії коронавірусу в березні 2020 року і численними локдаунами. Автори зазначають, що пандемія створила ідеальні умови для тролінгу та цькування, тому що люди протягом цілих місяців були замкнені у своїх будинках. У них звільняється багато часу, що призводить до зростання нудьги, крім того, приходить відчуття непідконтрольності власного життя, і цей контроль потрібно якось повернути.
«Факт, який підтверджується дослідженнями: люди, які займаються тролінгом та булінгом, часто самі страждають від психологічних травм, у них є проблеми з ментальним здоров'ям. Вони могли рости в аб'юзивній сім'ї, могли самі зазнавати цькування», – зазначає керівник Ditch the Label Ліам Хеккет.
Ще однією причиною зростання кількості ненависницьких коментарів автори дослідження називають новини – це протести руху Black Lives Matter і новини про походження коронавірусу.
Зросла і кількість ненависницьких коментарів про гендерну ідентичність (на 14% у період пандемії). Основу hate speech у дискусіях про сексуальну орієнтацію становить гомофобія – близько 85% висловлювань.
Хеккет зазначив, що зараз онлайн-аб'юз виявився нормалізованим – це середовище, в якому живуть усі, і це неправильно, оскільки це призводить до руйнівних для людей наслідків. Він наголосив, що навіть після стабілізації ситуації з пандемією рівень ненависті в мережі залишиться, як і раніше, високим.
Глава Ditch the Label розповів, що зараз організація бере участь у розробці законопроекту, який зобов'яже соцмережі у Великобританії «піклуватися про користувачів» і припиняти розпалювання ненависті в мережі. На його думку, це «крок до руху в правильному напрямку».
Як повідомлялося, прокуратура Огайо подала позов до Meta на $100 млрд за приховування інформації про Facebook.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].