В Україні розробили телефонний застосунок для допомоги жертвам домашнього насильства

В Україні розробили телефонний застосунок для допомоги жертвам домашнього насильства

Щоб надіслати сигнал тривоги, достатньо затримати палець на іконці програми у верхній частині екрана

В Україні розробили телефонний застосунок для допомоги жертвам домашнього насильства
фото DR

В Україні запустили першу мобільну програму для допомоги жертвам домашнього насильства WhiteRibbonUA. Про це інформує birdinflight.com з посиланням на повідомилення на сторінці розробника.

Додаток було створено Українським представництвом міжнародної громадської організації «Біла стрічка» за підтримки Посольства США в Україні. Завантажити програму можна через AppStore або Google Play.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

В організації уточнюють, що понад мільйон українок щороку страждають від фізичного, економічного, психологічного чи сексуального насильства.

Функціонал програми охоплює три напрями: надання інформації про ознаки домашнього насильства, ведення обліку фактів та екстрену допомогу жертві.

Головне завдання WhiteRibbonUA – дати постраждалим можливість безпосередньо зв'язатися з Національною поліцією України. Щоб надіслати сигнал тривоги, достатньо затримати палець на іконці програми у верхній частині екрана, після чого з'явиться приховане меню.

Програма допомагає швидко знайти найближчий центр підтримки, яких на даний момент  в Україні 33, або відділення поліції – для цього потрібно вказати своє місце розташування. Функція «Мій щоденник» дозволяє відстежувати та документувати всі факти заподіяння фізичного насильства.

WhiteRibbonUA було задумано як персональну службу безпеки для жінок і дітей. Дизайн програми нагадує менструальний календар, що має відвести від жертви підозри у разі, якщо аб'юзер перевіряє її телефон.

Викликати екстрену допомогу через програму можна як для себе, так і для іншої людини.

Про те, чому в бізнесі більше не прийнятні особливості чоловічого та жіночого тіла як спосіб привернення уваги – в матеріалі Mind «Інтим не пропонувати: чому сексуалізація в рекламі більше не працює».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло