Літаки Airbus А320 користуються таким попитом, що черга розписана на 2 роки вперед
Попит пов'язаний з тим, що ці літаки енергоефективніші за інші

Авіакомпаніям, які замовляють популярні вузькофюзеляжні літаки Airbus, доведеться чекати на поставки близько двох років, оскільки потужності для виробництва цих літаків обмежені. Про це розповів Financial Times головний комерційний директор Airbus Крістіан Шерер, передає Інтерфакс.
Попит на літаки сімейства A320, що використовуються на середньомагістральних маршрутах, є настільки високим, що великі замовлення на ці лайнери тепер приймаються на 2024-2025 роки, сказав Шерер.
«Я хотів би, щоб у нас було більше літаків для продажу. Наразі пропозиція тих літаків, попит на які є найвищою, обмежена. Це стосується лайнерів A320 та A321, а тепер ще й A220», – зазначив він.
За словами Шерера, попит на ці літаки пов'язаний з тим, що авіакомпанії прагнуть поповнити свій парк енергоефективнішими літаками.
«Криза, викликана COVID-19, прискорила розуміння того, що перехід на технології більш ефективної витрати пального є неминучим», – зазначив він.
Минулого тижня Airbus отримала два великі замовлення, в тому числі замовлення від Air France-KLM на поставку 100 літаків A320neo і A321neo. Постачання літаків у рамках цього замовлення заплановано на друге півріччя 2023 року.
За словами Шерера, нині на частку лайнерів останнього покоління припадає лише 13% глобального флоту комерційних літаків.
Airbus з початку цього року отримав замовлення на 540 літаків A321neo та A320neo. Тим часом американський конкурент французького авіаконцерну – Boeing – отримав замовлення на 692 вузькофюзеляжні літаки 737 MAX в період з січня по листопад поточного року.
Airbus, однак, як і раніше, випереджає Boeing за обсягами постачання. Цього року європейський концерн відправив клієнтам 518 літаків, а Boeing – 302 літаки.
Airbus планує збільшити виробництво лайнерів сімейства A320 до 65 на місяць до 2023 року та до 75 на місяць до 2025 року. У 2019 році компанія випускала 60 літаків на місяць, що було рекордним рівнем, проте минулого року через пандемію коронавірусу обсяги випуску скоротилися до 40 літаків на місяць.
Нагадаємо, концерн Airbus уклав великий контракт із Qantas, історичним клієнтом Boeing.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].