Виробники електрокарів у 2022 році зіткнуться з новою кризою — дефіцитом графіту

Виробники електрокарів у 2022 році зіткнуться з новою кризою — дефіцитом графіту

Попит з боку таких клієнтів, як Tesla, швидко зростає, тоді як запаси сировини надзвичайно мізерні

Виробники електрокарів у 2022 році зіткнуться з новою кризою — дефіцитом графіту
Tesla Model 3

Аналітики лондонського агентства Benchmark Mineral Intelligence (BMI) підрахували, що електрифікація транспорту та зростання попиту на акумулятори призведуть до 2022 року до глобального дефіциту графіту. Попит на цей мінерал серед виробників батарей підніматиметься щороку на 27% до 2030 року, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.

Ціни на графіт у Китаї, головному постачальнику графіту для анодів, вже зросли за цей рік на 40%.

Якщо вірити BMI, у 2022 дефіцит графіту у світі становитиме приблизно 20 000 тонн. Минулого року, для порівняння, пропозиція перевищувала попит на ті самі обсяги. Цієї кількості графіту вистачає для виробництва акумуляторів приблизно 250 000 електромобілів, повідомляє видання.

Electrek обговорило майбутню графітову кризу з Доном Бакстером, головою канадської компанії Ceylon Graphite, що займається виробництвом графіту для анодів літій-іонних акумуляторів.

Перероблений графіт складає 95% анода літій-іонної батареї. За словами Бакстера, графіт є і залишиться найкращим вибором для цих цілей у найближче десятиліття через відсутність реальних конкурентів. Графіт буває природним чи штучним, із продуктів переробки нафти. Перший кращий, дешевший та екологічніший.

Поклади графіту розташовані по всій планеті, проте, перш ніж виготовляти з нього аноди, його потрібно переробити. Весь перероблений графіт для батарей надходить сьогодні з Китаю, і у світі не існує інших постачальників переробленого графіту.

Найбільший виробник акумуляторів КНР, компанія CATL, «відчайдушно» намагається забезпечити собі поставки графіту, щоб впоратися зі зростаючим попитом, розповіло анонімне джерело.

«На ринку не вистачає графіту для вітчизняних гравців, – заявив він. – Попит з боку таких клієнтів, як Tesla, швидко зростає, тоді як запаси сировини надзвичайно мізерні».

Ціни на графіт для анодів на ринку Китаю зросли майже на 40% за рік і становлять $707 за тонну.

Нагадаємо, Tesla вимагаєв Китаю скасувати мита на ввезення графіту – він потрібен для електромобілів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло