«Нова пошта» встановлює примірочні у відділеннях

«Нова пошта» встановлює примірочні у відділеннях

Клієнт може поміряти речі у примірочній перед оплатою посилки з одягом або взуттям

«Нова пошта» встановлює примірочні у відділеннях
Фото: flickr.com

Що сталося. «Нова пошта» восени запустила пілотний проєкт із встановлення для клієнтів примірочних у відділеннях, який охопив 50 відділень Києва, Львова, Одеси, Харкова та 15 обласних та районних центрів. Наразі планується масштабувати його на всю мережу компанії.

Джерело. Про це повідомила пресслужба компанії.

Деталі. «Багато клієнтів компанії купують одяг та взуття онлайн, а доставку замовляють у наші відділення. На численні прохання клієнтів ми вирішили дати їм можливість спокійно й зручно приміряти речі», – повідомили в компанії.

Перед оплатою посилки з одягом або взуттям у відділенні, клієнт може поміряти речі у примірочній. Попередньо оператор перевірить вміст відправлення і кількість речей у ньому. На примірку можна взяти не більше однієї речі одночасно. Якщо усе підійшло, клієнт оплачує посилку, якщо ні – оформлює відмову.

Зазначається, що всі примірочні обладнані вішалками для одягу, стільцем та дзеркалом на повний зріст. Вони розміщуються у клієнтській зоні відділень.

Бекграунд. Нагадаємо, що «Нова пошта» відкрила вже понад 20 000 поштоматів та відділень. Наступного року компанія планує відкрити 1000 нових відділень у нових населених пунктах.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло