«Нова пошта» встановлює примірочні у відділеннях
Клієнт може поміряти речі у примірочній перед оплатою посилки з одягом або взуттям

Що сталося. «Нова пошта» восени запустила пілотний проєкт із встановлення для клієнтів примірочних у відділеннях, який охопив 50 відділень Києва, Львова, Одеси, Харкова та 15 обласних та районних центрів. Наразі планується масштабувати його на всю мережу компанії.
Джерело. Про це повідомила пресслужба компанії.
Деталі. «Багато клієнтів компанії купують одяг та взуття онлайн, а доставку замовляють у наші відділення. На численні прохання клієнтів ми вирішили дати їм можливість спокійно й зручно приміряти речі», – повідомили в компанії.
Перед оплатою посилки з одягом або взуттям у відділенні, клієнт може поміряти речі у примірочній. Попередньо оператор перевірить вміст відправлення і кількість речей у ньому. На примірку можна взяти не більше однієї речі одночасно. Якщо усе підійшло, клієнт оплачує посилку, якщо ні – оформлює відмову.
Зазначається, що всі примірочні обладнані вішалками для одягу, стільцем та дзеркалом на повний зріст. Вони розміщуються у клієнтській зоні відділень.
Бекграунд. Нагадаємо, що «Нова пошта» відкрила вже понад 20 000 поштоматів та відділень. Наступного року компанія планує відкрити 1000 нових відділень у нових населених пунктах.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].