Air France і KLM ввели для пасажирів додаткову плату за екологічне пальне
При цьому літаки латвійської airBaltic виявилися одними з найекологічніших у світі

Авіакомпанії франко-голландської групи Air France та KLM вводять збір на паливо з відновлюваних джерел (SAF-паливо) у ціни на квитки з 10 січня.
Як пояснили у групі, додаткові збори мають компенсувати авіакомпаніям вищу вартість екологічного палива, використання якого є ключовою ланкою зниження екологічного сліду комерційного авіатранспорту. Також авіаперевізники запропонують своїм пасажирам можливість заплатити за додатковий обсяг SAF-палива, зробивши свій внесок у скорочення викидів СО2 під час рейсу, пише Діловий авіаційний портал.
SAF – стратегічний елемент політики ЄС щодо зниження авіаційного впливу на екологію. Так, згідно з французьким законодавством, з початку 2022 року всі рейси, що вилітають із Франції, повинні використовувати як мінімум 1% SAF-палива.
В Air France заявили, що додатковий паливний збір становить від 1 до 4 євро у тарифі економ-класу та від 1,5 до 12 євро у бізнес-класі залежно від дальності рейсу.
«Завдяки цим зборам, а також добровільному вкладу кількох корпоративних клієнтів, понад 15 000 тотт SAF-палива може бути залито в наші літаки у 2022 році, що більш ніж десятикратно перевищує обсяги минулого року, а також вимоги законодавців», – наголошується в повідомленні Air France.
Хоча Нідерланди поки що не визначили необхідний відсоток SAF-палива, в KLM заявили, що з 10 січня він становитиме 0,5% на рейсах, що вилітають з Амстердама.
«KLM і наші партнери з коаліції Clean Skies for Tomorrow оголосили про свої амбіції досягти пропорції SAF-палива в 10% до 2030 року, – пояснили в авіакомпанії. – З цієї причини KLM вирішила додавати SAF-паливо на добровільній основі».
Тим часом латвійська авіакомпанія airBaltic у 2021 році збільшила використання екологічно чистого авіаційного палива SAF на 20% порівняно з попереднім роком, пише ЦТС.
28 грудня рейс з Гельсінкі до Риги був виконаний з використанням суміші, яка на 37% складалася з SAF-палива та на 63% із звичайного авіакеросину. Це найвища частка SAF, використана AirBaltic за політ.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].