Влада Іспанії першою в світі змусить блогерів брати дозвіл на рекламу криптовалют

Влада Іспанії першою в світі змусить блогерів брати дозвіл на рекламу криптовалют

Правила поширюються на тих, хто має понад 100 000 підписників

Влада Іспанії першою в світі змусить блогерів брати дозвіл на рекламу криптовалют
фото Pixaby

Іспанія встановила нові правила реклами криптовалют в інтернеті для популярних блогерів, медійних особистостей та інших лідерів думок. Починаючи з наступного місяця, Національна комісія з ринку цінних паперів Іспанії (CNMV) вимагатиме повідомляти її як мінімум за 10 днів до запуску кампанії з просування криптоактивів, пише The Verge.

Правила поширюються на користувачів соцмереж, які мають понад 100 000  підписників та яким платять за просування криптовалют.

За даними інформагентства Reuters, рекламодавцям, які мають намір запустити кампанію, пов'язану з криптовалютами, необхідно буде надати зміст реклами CNMV. Крім того, кожне рекламне повідомлення, спрямоване на просування цифрових грошей, має містити повідомлення про потенційні ризики, пов'язані з криптовалютами.

Правила розроблені для того, щоб CNMV могла контролювати методи просування криптовалют та стежити за тим, щоб споживачі були обізнані про пов'язані з ними ризики.

CNMV раніше вела у соціальних мережах діяльність, спрямовану на підвищення обізнаності користувачів про цифрові гроші. У листопаді минулого року відомство відповіло на твіт професійного футболіста Андреса Іньєсти, в якому той з ентузіазмом просував криптовалютну біржу Binance. CNMV прокоментувало допис, опублікувавши під ним попередження про те, що «криптоактиви, будучи нерегульованими продуктами, мають значні ризики».

Криптовалюти та реклама в соцмережах є важкорегульованими сферами, і їх комбінація іноді викликає проблеми.

Раніше цього місяця було подано колективний позов проти Кім Кардаш'ян, боксера Флойда Мейвезера та інших впливових осіб за просування криптовалюти EthereumMax. Підтримка відомих людей призвела до різкого підвищення вартості валюти, після чого вона знецінилася, і її покупці втратили гроші.

Нові правила CNMV не завадять лідерам думок розповідати своїм підписникам про криптовалюти, але вони дозволять регулятору уважніше стежити за тим, що саме пропонується споживачам.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло