На участь у проєкті діджитал-освіти UNEW для жінок-лідерів з регіонів зареєструвалися 1030 учасниць
Більшість тих, хто подавав анкети, працюють у місцевому самоврядуванні, займаються громадською діяльністю, бізнесом та освітою

Що сталося. Завершилася реєстрація на участь в освітньому проєкті UNEW, створеному для жінок-лідерів, які просувають цифрові трансформації у регіонах. У ком'юніті зареєструвалися 1030 жінок.
Джерело. Про це відомо з пресрелізу проєкту.
Деталі. Для участі у наступному етапі з них відібрали 495 учасниць. Після проходження двох модулів навчання у фінальний етап роботи над проєктами з менторами потраплять лише 100 осіб. Учасниць обирали за двома основними критеріями: робота в органах місцевого самоврядування або в громадській організації та наявність перспективної ідеї цифрової ініціативи для розв'язання конкретної проблеми у своєму регіоні.
Анкети на участь надійшли із 24 регіонів країни. Найбільше: 22% – з Київської області, 8% – із Запорізької, по 6% – з Дніпропетровської, Житомирської та Полтавської областей, по 5% – з Львівської та Одеської, по 4% – з Вінницької, Донецької, Херсонської, Черкаської та Харківської областей.
Найбільше анкет надійшло від учасниць віком 30-39 років (42%), трохи менше – від кандидаток 40-49 років (33%), 17% жінок виповнилося 18-29, 7% – 50-52, а кілька осіб (1%) переступили віковий рубіж у 60 років.
Більшість тих, хто подавав анкети, працюють у місцевому самоврядуванні (51,3%), по 15% займаються громадською діяльністю, бізнесом та освітою, 12% – пов'язані з держсектором, а 3,6% – з професійними асоціаціями.
Основними сферами, що вимагають впровадження діджитал-техологій, потенційні учасниці вважають комунікацію з громадою, адміністративні та соціальні послуги, громадську участь, освіту, безпеку, у тому числі – протидію домашньому насильству та медицину.
Причому 15,9% учасниць вже мають власні ідеї, які потребують розробки та впровадження, ще 9,4% за наявності таких ідей сумніваються у можливості їх реалізації, а 65,9% готові взяти участь у розробці проєктів цифрових трансформацій. Серед ідей потенційних учасниць більшість стосується трьох сфер: цифрової грамотності, торгівлі та освіти.
Усі здобувачки освіти на проєкті мають доступ до інтернету та різною мірою користувалися більшістю цифрових інструментів та сервісів, що надаються в країні чи їх громаді. Майже всі користуються соцмережами та месенджерами, у тому числі – і для отримання новин про події у своєму населеному пункті.
Бекграунд. Реєстрація на участь у проєкті тривала з 30 листопада по 15 січня. Далі формується шорт-лист учасниць, на яких чекатимуть двомісячне навчання, чотири навчальні модулі та фахова підтримка для підготовки власного цифрового рішення.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].