Українські закупівельники назвали порушення ланцюгів постачання своєю найбільшою проблемою у 2022 році
Пандемію вважають головною рушійною силою негативних тенденцій останнього року

Стало відомо, що за даними опитування консалтингової компанії IPSM, проведеного серед українських спеціалістів із закупівель, 53% респондентів пов'язують більшість проблем у своєму департаменті із порушенням ланцюгів постачання.
Джерело. Про це йшлося в пресрелізі IPSM.
Деталі. В опитуванні взяли участь більше 50-ти респондентів, які відповіли на три глобальні питання щодо роботи їхніх відділів закупівель у 2021 році та на початку 2022 року. Опитування враховувало можливість обрання одразу кількох варіантів відповідей.
Більше половини респондентів найсерйознішою проблемою свого закупівельного відділу назвали злам у ланцюгу постачання; 13% зіштовхнулися з дефіцитом постачальників (та кризою ресурсів); ще 13% – з інфляцією; 21% – обрали всі варіанти.

Водночас 41% українських закупівельників вважають пандемію головною рушійною силою негативних тенденцій останнього року. 13% окремо виділяють інфляцію. Також 19% опитаних причиною закупівельних проблем назвали нестабільність всередині країни. І 37% – проголосували за усі варіанти.
Коментар. «Пандемія болюче вдарила по світовій економіці. Криза ресурсів та постачальників, подорожчання електроенергії – також загальносвітова тенденція. Проте ситуація із закупівлями в Україні загострюється, як нестабільною ситуацією на кордонах країни, так і в її середині. Особливе побоювання викликає енергозалежність країни від Росії та Білорусі», – розповіла СЕО IPSM Марина Трепова.
Крім того, спеціалісти із закупівель та ланцюга постачання відповіли про те, які медіа вони читають найбільше. Так, Новое время отримало 39% голосів, LIGA.net (Бізнес) – 31%, Mind та The page – поділили 8%. У пріоритеті – економічні новини та огляди.
Бекграунд. Нагадаємо, що 57% респондентів – переважно фахівців закупівлі та управління ланцюгом поставок – найбільшим мінусом «роботи з дому» вважають певне недоотримання інформації
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].