У Нью-Йорку хочуть заборонити рекламу «15-хвилинної» доставки – через неї кур’єри збивають людей
Законопроект з'явився на тлі зростання кількості нещасних випадків

Міська рада Нью-Йорка запланувала заборонити рекламу «15-хвилинної доставки» – через неї кур'єри поспішають і збивають людей.
Якщо обмежень не буде, кур'єри будуть ретельніше дотримуватися правил дорожнього руху, вважає автор законопроекту, який розробляється.
Протягом кількох тижнів законопроект представлять у міській раді Нью-Йорка, з'ясувала New York Post. Він заборонить сервісам вказувати термін доставки 15 хвилин.
За словами його автора Крістофера Марте, цей документ є частиною пакету законопроектів, в яких пропишуть правила регулювання сервісів доставки продуктів.
Незважаючи на те, що такий час доставки є зручним для звичайних користувачів, він змушує кур'єрів на велосипедах і скутерах поспішати, щоб вкластися в час. Через це вони порушують правила дорожнього руху та потрапляють в аварії, заявляє Марте.
Законопроект може торкнутися Gorillas, Fridge No More та Jokr, які позиціонують себе як послуги швидкої доставки продуктів.
Як зазначає NYP, законопроект з'явився на тлі зростання кількості нещасних випадків, що траплялися через поспіх кур'єрів – наприклад, у 2020 році сталося не менше 20 аварій на велосипедах зі смертельним наслідком. Марте вважає, що якщо кур'єри не мають обмеження в 15 хвилин, вони їздитимуть акуратніше.
Нагадаємо, понад 1700 державних шкіл Нью-Йорка запускають «веганські п'ятниці».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].