Українські бізнесмени створили маркет-плейс, щоб зберегти українські бренди
На сайті зібрано понад 100 компаній, яким довелося припинити роботу в Україні

Що сталося. Петро Павліха та Володимир Чорній – співзасновники бренду домашнього одягу Swatti та члени найбільшого бізнес-клубу України YBC – створили маркет-плейс, щоб зберегти українські бренди.
Джерело. Save Ukrainian Brends
Деталі. Завдання ініціативи – підтримати бренди покупками, щоб вони продовжили роботу та змогли зберегти робочі місця для українців під час війни.
«Як і багато наших колег, ми втратили 90% продажів, – кажуть засновники платформи, – і, маючи досвід світової електронної комерції, вирішили об'єднати всі нішеві українські бренди на одній платформі, щоб допомогти їм врятувати бізнес та команди».
На сайті є дві можливості: внести фіксовану плату і отримати подарунок-сюрприз – коробку з бестселерами від найкращих брендів, або просто вибрати конкретні речі, що сподобалися, безпосередньо в інтернет-магазині.