Netflix повідомила про втрату передплатників уперше за 10 років
Акції компанії впали на чверть

Рид Хастингс генеральний директор Netflix.
Фото: wikipedia.org
Стримінговий сервіс Netflix прозвітував про падіння числа передплатників уперше більш ніж за 10 років.
Про це пише «Медуза».
Netflix повідомив, що в І кварталі 2022 року втратив 200 000 передплатників через інфляцію та конкуренцію на ринку і ще 700 000 передплатників через відхід із російського ринку після початку війни в Україні.
Сервіс прогнозує, що в ІІ кварталі падіння числа передплатників збільшиться до 2 млн, і планує запровадити дешевшу підписку з рекламою. Така опція вже є у конкуруючих сервісів HBO Max та Disney+.
Після звіту Netflix акції компанії впали на понад 25%, а її ринкова капіталізація знизилася приблизно на S40 млрд.
Після початку війни в Україні Netflix відмовилася транслювати центральні російські телеканали та зупинила роботу над оригінальними російськими серіалами. На початку березня сервіс оголосив про припинення роботи у рф.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].