Китай обмежив польоти російських Boeing, постраждає доставка з AliExpress
Російські авіакомпанії не змогли надати підтвердження про зняття літаків із реєстрації за кордоном

Китайська влада обмежила польоти російських літаків Boeing. Це рішення пов'язане із санкціями. Цього тижня авіакомпаніям було розіслано документ про заборону польотів таких лайнерів через КНР. Проте пізніше влада уточнила, що транзитні рейси все ж таки будуть здійснюватися, пише The Insider.
В одній з логістичних компаній підтвердили, що Управління цивільної авіації Китаю (CAAC) повідомило про закриття повітряного простору країни для літаків Boeing 757 російської вантажної авіакомпанії «Авіастар-ТУ».
Саме ця компанія є основним партнером популярного в рф маркетплейсу AliExpress, а також «Пошти росії».
Китайська влада вимагає, щоб літаки не мали «подвійної реєстрації», яка «не відповідає вимогам ICАО (Міжнародна організація цивільної авіації)». Якщо рейси до Китаю не припиняться, авіакомпанія зіштовхнеться зі штрафними санкціями.
За даними сервісу Airfleets, «Авіастар-ТУ» використовує шість Boeing 757. П'ять з них мають російську реєстрацію. Також компанія має в своєму розпорядженні три «Ту-204».
Боїнги «Авіастар-ТУ» щотижня здійснювали 20–25 рейсів до Китаю та назад. Вони перевозили близько 700 тонн товарів на тиждень. Старі «Ту» перевозити такі обсяги не можуть.
Як зазначає Baza, російські авіакомпанії готові підкоритися вимогам та відмовитися від подвійної реєстрації, але виключати країни з реєстрації можуть лише лізингодавці, а вони підтримують санкції та виступають проти використання своїх літаків російськими компаніями. При цьому сьогодні майже у всіх вантажних авіакомпаній боїнги знаходяться в лізингу.
Наприкінці квітня США в рамках санкцій відкликали експортні привілеї у «Авіастар-ТУ». Таким чином компанію позбавили доступу до продукції зі США, а також реекспорту американських товарів з інших країн. Раніше у квітні авіакомпанія потрапила і під санкції ЄС.
Власники літаків «Боїнг», які перебувають у лізингу у російських авіаперевізників, одразу після початку російського вторгнення в Україну почали вимагати повернути літаки. Через ризик їхнього арешту перевізники скасували багато зовнішніх рейсів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].