Бренд «Дії» отримав бронзу фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation

Бренд «Дії» отримав бронзу фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation

«Тепер офіційно креативна цифрова країна»,– коментує Федоров

This text is also available in English
Бренд «Дії» отримав бронзу фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation
Фото: Мінцифри

Стало відомо, що бренд державного порталу електронних послуг «Дія» отримав бронзову нагороду міжнародного фестивалю творчості «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation.

Джерело. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Деталі. «Отримали першого «Каннського Лева» за «Дію»... Дякую нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!» – коментує Федоров.

Бекграунд. Нагадаємо, що українські копірайтери з рекламного агентства BBDO Ukraine Ілля Янковський і Віталій Капустян отримали золоту нагороду на міжнародному фестивалі реклами Young Cannes Lions.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло