Бренд «Дії» отримав бронзу фестивалю «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation
«Тепер офіційно креативна цифрова країна»,– коментує Федоров

Стало відомо, що бренд державного порталу електронних послуг «Дія» отримав бронзову нагороду міжнародного фестивалю творчості «Каннські леви» у категорії Creative Business Transformation.
Джерело. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Деталі. «Отримали першого «Каннського Лева» за «Дію»... Дякую нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!» – коментує Федоров.
Бекграунд. Нагадаємо, що українські копірайтери з рекламного агентства BBDO Ukraine Ілля Янковський і Віталій Капустян отримали золоту нагороду на міжнародному фестивалі реклами Young Cannes Lions.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].