Restart в співпраці ритейлерів та постачальників у воєнний та післявоєнний час на конференції Food&NonFoodMaster-2022
Новини компаній

Restart в співпраці ритейлерів та постачальників у воєнний та післявоєнний час на конференції Food&NonFoodMaster-2022

Захід відбудеться 9 вересня

Restart в співпраці ритейлерів та постачальників у воєнний та післявоєнний час на конференції Food&NonFoodMaster-2022

В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників в офлайн та онлайн форматі. Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

Спікери конференції:

Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» – модератор конференції, зал Foodmaster.

Андрій Забловський, Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України – Тема: Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни.

Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK – Тема: Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку.

Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями.

Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.

Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus – Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження.

Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay – Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів.

Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail.

Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів у клієнтському сервісі як запорука стабільних ділових відносин та виживання бізнесу під час війни.

Ольга Момчилович, директор з маркетингу мережаі маркетів «ЛотОК» – Тема: Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу.

Валентина Комарова, Директор з маркетингу Citrus

Панасенко Олексій, Операційний директор NOVUS

Ануш Товмасян, co-founder ISEI  – Тема: «Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого».

Бартош Фурман, директор компанії Quantum International. 

БЕЗПЕКА: У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло