Китай підняв у росії ціни на свої машини в 1,5 раза, дилери працюють собі на збиток

Китай підняв у росії ціни на свої машини в 1,5 раза, дилери працюють собі на збиток

Однак іншого вибору в них немає — через санкції інші виробники пішли з ринку

Китай підняв у росії ціни на свої машини в 1,5 раза, дилери працюють собі на збиток
фото DR

Китайські виробники автомобілів підняли ціни на свої моделі в 1,5 раза від початку війни в Україні та обмежили обсяг поставок у росію. Через це російські дилери не можуть отримувати прибуток на їхньому продажу, а іноді продають китайські машини нижче за закупівельну ціну, щоб розплатитися за боргами.

Джерело. Про це пишуть «Ведомости» з посиланням на учасників ринку.

Деталі. «Китайці сильно підняли ціни під час весняної девальвації рубля, але після повернення курсів до докризового рівня і нижче ціни не змінилися», – каже голова ради директорів «БН-моторс» Алєксєй Подщеколдін.

За його словами, дилери відкривали салони під обіцянки низьких цін, а отримали китайські кросовери по 3 млн руб., хоча ще в лютому вони коштували 1,7 млн руб.

У перерахунку на один салон продажі китайських машин складають не більше 8 штук на місяць або близько 50 за півроку. Такі продажі не дають прибутку, і багатьом дилерам буде дуже непросто в найближчі місяці, попереджає топ-менеджер однієї компанії.

За словами джерела у великому федеральному автодилері, китайські компанії не дають достатньої кількості машин, проте вимагають оформляти салони відповідно до стандартів марки. Це заважає заробляти на продажах.

Однак китайські постачальники не поспішають щось змінювати, користуючись напівмонопольним становищем на російському ринку після виходу багатьох іноземних марок. Черга на дилерство до «великої трійки» китайських брендів Chery, Haval та Geely досягає 1000 продавців. Російські дилери уклали рекордну кількість контрактів із китайськими автоконцернами за останні чотири роки – 190, свідчать дані «Автостату». Загальна кількість таких контрактів досягла 827.

Представник Chery заявив, що попит у росії перевищує пропозицію.

Після виходу міжнародних автоконцернів із росії у жовтні частка всіх китайських виробників на російському ринку досягла 30% (більше лише у Lada – близько 40%). Найбільша частка серед китайських автомобілів у Chery – 10%, потім йде Haval – 8%.

Бекграунд. Як повідомлялося, Китай почне продавати в росії свої автомобілі під брендом Tank.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло