У Tesla прокоментували шокуючу аварію в Китаї за участю Model Y, в якої відмовили гальма
Компанія готова співпрацювати зі слідством

Американський автовиробник електромобілів Tesla заявив у неділю, що допоможе китайській поліції розслідувати аварію за участю одного з її автомобілів Model Y після того, як двоє людей загинули і троє отримали поранення в аварії, коли водій втратив контроль над автомобілем.
Джерело. Про це пише Reuters.
Деталі. Аварія сталася 5 листопада в місті Чаочжоу, а відео, склеєне з кількох дорожніх камер, швидко поширилося у китайських соцмережах і стало вірусним. На відео можна побачити, як автомобіль Tesla Model Y спочатку намагається припаркуватися, а потім раптово починає набирати швидкість, мчить двосмуговою дорогою з різкими поворотами на високій швидкості, збиваючи на своєму шляху інших учасників дорожнього руху, і зрештою «влітає» у вітрину магазину, приблизно через 30 секунд та 2,6 км від початку руху.
У результаті інциденту загинули мотоцикліст і старшокласниця, повідомляє Jimu News.
«Поліція в даний час шукає стороннє оцінне агентство, щоб встановити правду про цю аварію, і ми активно надаватимемо будь-яку необхідну допомогу», – повідомив представник компанії Ілона Маска.
Китай є другим за величиною ринком для Tesla і аварія стала однією з найпопулярніших тем на соціальній платформі Weibo в неділю.
Причину інциденту ще не встановлено, а неназваний член сім'ї водія сказав, що 55-річний чоловік «мав проблеми» з педаллю гальма, коли хотів зупинитись перед своїм сімейним магазином.
У Tesla заявили, що, згідно з відеороликами, стоп-сигнали автомобіля не горіли, коли автомобіль рухався з високою швидкістю, тож з цього випливає, що водій не натискав на гальма протягом усього шляху автомобіля.
Tesla вже не вперше стикається у Китаї з претензіями щодо відмови гальм.
Раніше компанія через суд змусила китайського власника автомобіля публічно вибачитися та виплатити компенсацію Tesla після того, як він визнав, що коментарі, які він зробив у ЗМІ про проблеми з гальмами, не відповідали дійсності та завдали шкоди репутації Tesla.
А минулого року незадоволена власниця Tesla викликала ажіотаж у соцмережах, вилізши на Tesla на автосалоні в Шанхаї на знак протесту проти того, як компанія відреагувала на скарги на несправні гальма, що спричинили ДТП. У Tesla пообіцяли покращити підхід до розгляду скарг клієнтів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].