У Tesla прокоментували шокуючу аварію в Китаї за участю Model Y, в якої відмовили гальма

У Tesla прокоментували шокуючу аварію в Китаї за участю Model Y, в якої відмовили гальма

Компанія готова співпрацювати зі слідством

У Tesla прокоментували шокуючу аварію в Китаї за участю Model Y, в якої відмовили гальма
фото DR

Американський автовиробник електромобілів Tesla заявив у неділю, що допоможе китайській поліції розслідувати аварію за участю одного з її автомобілів Model Y після того, як двоє людей загинули і троє отримали поранення в аварії, коли водій втратив контроль над автомобілем.

Джерело. Про це пише Reuters.

Деталі. Аварія сталася 5 листопада в місті Чаочжоу, а відео, склеєне з кількох дорожніх камер, швидко поширилося у китайських соцмережах і стало вірусним. На відео можна побачити, як автомобіль Tesla Model Y спочатку намагається припаркуватися, а потім раптово починає набирати швидкість, мчить двосмуговою дорогою з різкими поворотами на високій швидкості, збиваючи на своєму шляху інших учасників дорожнього руху, і зрештою «влітає» у вітрину магазину, приблизно через 30 секунд та 2,6 км від початку руху.

У результаті інциденту загинули мотоцикліст і старшокласниця, повідомляє Jimu News.

«Поліція в даний час шукає стороннє оцінне агентство, щоб встановити правду про цю аварію, і ми активно надаватимемо будь-яку необхідну допомогу», – повідомив представник компанії Ілона Маска.

Китай є другим за величиною ринком для Tesla і аварія стала однією з найпопулярніших тем на соціальній платформі Weibo в неділю.

Причину інциденту ще не встановлено, а неназваний член сім'ї водія сказав, що 55-річний чоловік «мав проблеми» з педаллю гальма, коли хотів зупинитись перед своїм сімейним магазином.

У Tesla заявили, що, згідно з відеороликами, стоп-сигнали автомобіля не горіли, коли автомобіль рухався з високою швидкістю, тож з цього випливає, що водій не натискав на гальма протягом усього шляху автомобіля.

Tesla вже не вперше стикається у Китаї з претензіями щодо відмови гальм.

Раніше компанія через суд змусила китайського власника автомобіля публічно вибачитися та виплатити компенсацію Tesla після того, як він визнав, що коментарі, які він зробив у ЗМІ про проблеми з гальмами, не відповідали дійсності та завдали шкоди репутації Tesla.

А минулого року незадоволена власниця Tesla викликала ажіотаж у соцмережах, вилізши на Tesla на автосалоні в Шанхаї на знак протесту проти того, як компанія відреагувала на скарги на несправні гальма, що спричинили ДТП. У Tesla пообіцяли покращити підхід до розгляду скарг клієнтів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло