Amazon врегулював претензії ЄК, пов'язані з практиками компанії в онлайн-торгівлі
Компанія, «як і раніше, не згодна з деякими висновками ЄК»

Що сталося. Американський інтернет-ритейлер Amazon.com урегулював з Єврокомісією дві антимонопольні справи, відкриті регулятором у зв'язку з практиками компанії у сфері онлайн-торгівлі.
Джерело. Про це передає «Інтерфакс-Україна».
Деталі. Amazon не сплачуватиме штрафу, проте змінить практики, які, на думку ЄК, завдають шкоди незалежним продавцям, які працюють на платформі американської компанії.
У заяві, поширеній Amazon, наголошується, що компанія, «як і раніше, не згодна з деякими висновками ЄК».
Однак вона обрала «конструктивно співпрацювати з регулятором, щоб мати змогу продовжувати працювати в Європі та підтримувати 225 тис. європейських підприємств малого та середнього бізнесу, які продають товари через платформу компанії».
Бекграунд. Нагадаємо: У листопаді 2020 року європейський регулятор висунув Amazon претензії в тому, що компанія систематично користувалася даними сторонніх продавців, які працюють на її онлайн-платформі, на користь власного роздрібного бізнесу, який безпосередньо конкурує з ними.
Раніше ЄК заявила, що компанія віддає перевагу власним роздрібним пропозиціям або пропозиціям продавців, які використовують її логістичні послуги та послуги доставки, визначаючи, чий саме товар потрапить до кошика покупця.
У Єврокомісії заявили у вівторок, що «взяті Amazon зобов'язання дадуть змогу забезпечити, що компанія не використовуватиме дані сторонніх продавців для власних роздрібних операцій і надасть усім рівний доступ до сервісів Buy Box і Prime».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].