Найбільша судноплавна компанія Китаю відмовилася возити російську нафту – Bloomberg
Перевізники відмовляються від сорту ESPO, який дорожчий за Urals і «не вписується» в стелю цін

Міжнародні танкерні перевізники все частіше відмовляються перевозити російську нафту після введення «стелі цін» в $60 за барель та заборони на страхові послуги, якщо цю стелю буде порушено.
Як повідомляє Bloomberg з посиланням на суднових брокерів, від перевезення нафти з росії відмовилася китайська China Cosco Shipping – найбільший оператор морських перевезень у КНР та світі, флот якого налічує понад 1400 суден.
Компанія з 5 грудня перестала возити нафту з далекосхідного порту Козьміно, звідки коротким маршрутом до Індії та Китаю вирушав сорт ESPO.
Також «бойкот» російській нафті оголосила грецька Avin International, флот якої налічує 35 танкерів загальною місткістю 2,5 млн тонн.
Обидва перевізники не бажають возити далекосхідну російську нафту ESPO, яка торгується вище «стелі цін»: вона коштує трохи більше $60 за барель, на відміну від основної експортної марки Urals, вартість якої вже опустилася нижче за відмітку $50.
В результаті нафтовики втратили щонайменше п'ять танкерів, які використовувалися для транспортування ESPO, кажуть джерела Bloomberg.
За їхніми словами, російську нафту за цінами вищими за «стелю» продовжують возити невеликі приватні судновласники. Але й для них вікно можливостей звужується.
Бекграунд. Як повідомив сьогодні Bloomberg, всього за тиждень дії «стелі цін» експорт нафти з росії обвалився на 56%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].