Корпорація «Еталон» оцінює збитки від руйнувань трьох заводів у Чернігові в 30 млн євро
У Чернігові розташований виробник автобусів ЧАЗ, заводи «Український кардан» та ковальський завод

Що сталося. Заводи корпорації «Еталон» у Чернігові в результаті активних бойових дій та обстрілів міста в лютому-березні отримали руйнування 50-70% споруд внаслідок прямих влучень по території. Орієнтовно завдані збитки оцінюються в 30 млн євро.
Джерело. Про це повідомив президент корпорації Володимир Бутко, передає «Інтерфакс-Україна».
Деталі. «Якщо ж говорити про будівництво нового, то потрібно близько 160 млн євро. Незважаючи ні на що у квітні ми ухвалили рішення про відновлення підприємств. Зараз не можна сказати про відновлення, однак ми вже виконуємо наявні замовлення, продовжуємо ремонтні та відновлювальні роботи», – сказав він.
Бутко уточнив, що у Чернігові розташовано три заводи корпорації: виробник автобусів «Чернігівський автозавод» (ЧАЗ), а також заводи «Український кардан» та ковальський завод.
За словами директора ЧАЗу Андрія Савченка, підприємство отримало сильні руйнування будівель, обладнання та готової продукції, що значно вплинуло на конкурентоспроможність у виробництві автобусів.
«Підприємство величезними зусиллями намагається відновити виробництво транспорту, тому один з основних напрямків – випуск шкільних автобусів. При цьому, попри складності воєнного часу, ЧАЗ передав 19 нових автобусів для ЗСУ у порядку виконання військово-транспортної мобілізації», – повідомив він.
Директор ковальського заводу Віталій Трейтяк, своєю чергою, повідомив, що в результаті бомбардувань практично знищено основні корпуси, підстанції, адмінкорпус, системи подачі електроенергії до підприємства. На сьогодні окремі ділянки введено в експлуатацію на 50% довоєнного виробництва.
За словами директора заводу «Український кардан» Анатолія Потапенка, рівень руйнувань на підприємстві – близько 48%. із 55 тис. кв. м виробничих площ зруйновано майже половину, а колектив скоротився на дві третини. Лише із червня відновлено енергопостачання, що дозволило частково відновити виробництво.
«Ми зараз єдине підприємство в Україні з випуску деталей для карданної продукції, але основна проблема сьогодні – втрата ринків. Раніше 75% продукції постачалися на експорт до країн СНД, і самі розумієте, до яких країн... Тому зараз займаємося європейським напрямом – до війни були напрацювання: ми 30 років працюємо з компаніями Німеччини, також з Польщею та Румунією. Нам потрібні держзамовлення та замовлення європейських партнерів», – наголосив Потапенко.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].