Корпорація «Еталон» оцінює збитки від руйнувань трьох заводів у Чернігові в 30 млн євро

Корпорація «Еталон» оцінює збитки від руйнувань трьох заводів у Чернігові в 30 млн євро

У Чернігові розташований виробник автобусів ЧАЗ, заводи «Український кардан» та ковальський завод

Корпорація 	«Еталон» оцінює збитки від руйнувань трьох заводів у Чернігові в 30 млн євро
Автобус виробництва "Еталон"

Що сталося. Заводи корпорації «Еталон» у Чернігові в результаті активних бойових дій та обстрілів міста в лютому-березні отримали руйнування 50-70% споруд внаслідок прямих влучень по території. Орієнтовно завдані збитки оцінюються в 30 млн євро.

Джерело. Про це повідомив президент корпорації Володимир Бутко, передає «Інтерфакс-Україна».

Деталі. «Якщо ж говорити про будівництво нового, то потрібно близько 160 млн євро. Незважаючи ні на що у квітні ми ухвалили рішення про відновлення підприємств. Зараз не можна сказати про відновлення, однак ми вже виконуємо наявні замовлення, продовжуємо ремонтні та відновлювальні роботи», – сказав він.

Бутко уточнив, що у Чернігові розташовано три заводи корпорації: виробник автобусів «Чернігівський автозавод» (ЧАЗ), а також заводи «Український кардан» та ковальський завод.

За словами директора ЧАЗу Андрія Савченка, підприємство отримало сильні руйнування будівель, обладнання та готової продукції, що значно вплинуло на конкурентоспроможність у виробництві автобусів.

«Підприємство величезними зусиллями намагається відновити виробництво транспорту, тому один з основних напрямків – випуск шкільних автобусів. При цьому, попри складності воєнного часу, ЧАЗ передав 19 нових автобусів для ЗСУ у порядку виконання військово-транспортної мобілізації», – повідомив він.

Директор ковальського заводу Віталій Трейтяк, своєю чергою, повідомив, що в результаті бомбардувань практично знищено основні корпуси, підстанції, адмінкорпус, системи подачі електроенергії до підприємства. На сьогодні окремі ділянки введено в експлуатацію на 50% довоєнного виробництва.

За словами директора заводу «Український кардан» Анатолія Потапенка, рівень руйнувань на підприємстві – близько 48%. із 55 тис. кв. м виробничих площ зруйновано майже половину, а колектив скоротився на дві третини. Лише із червня відновлено енергопостачання, що дозволило частково відновити виробництво.

«Ми зараз єдине підприємство в Україні з випуску деталей для карданної продукції, але основна проблема сьогодні – втрата ринків. Раніше 75% продукції постачалися на експорт до країн СНД, і самі розумієте, до яких країн... Тому зараз займаємося європейським напрямом – до війни були напрацювання: ми 30 років працюємо з компаніями Німеччини, також з Польщею та Румунією. Нам потрібні держзамовлення та замовлення європейських партнерів», – наголосив Потапенко.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло