За минулий рік у всьому світі було продано 9,8 млн електромобілів, цього року очікують 14 млн
Найбільшого успіху в цій галузі досяг Китай

Продажі електромобілів у період з 2021 до 2025 роки зростатимуть у середньому на 45% з рік у рік, а до середини десятиліття до 30% всіх легкових машин, що продаються у світі, будуть електричними.
Джерело. Про це йдеться в аналізі DigiTimes Research.
Деталі. Торік у всьому світі було продано 9,78 млн електромобілів. Цього року обсяги продажів електромобілів зростуть на 49% – до 14 млн штук. З цієї кількості, як вважають автори прогнозу, понад 60% машин із тяговими електродвигунами, або 9 млн, буде продано на території Китаю.
На другому місці – Європа з 24% ринку, а США мають 9% і третє місце.
Успіх Китаю у сфері електрифікації легкового транспорту аналітики пояснюють цілеспрямованою політикою вищого керівництва країни, субсидуванням місцевих виробників і розвитком мережі зарядних станцій, кількість яких досягла максимального значення серед усіх інших країн.
Виробник тягових батарей CATL і виробник електромобілів BYD потрапили до десятки найбільших постачальників в Азії за версією DigiTimes Research. Перша компанія є світовим лідером із виробництва тягових батарей, а BYD уже посідає перше місце на китайському ринку електромобілів.
Китай контролює 80% ринку послуг із переробки матеріалів для випуску тягових батарей. Вартість останніх може досягати 30–35% від ціни електромобіля, тому висока концентрація профільних виробництв у КНР робить місцеві машини досить дешевими й за межами країни.
Європейська промисловість значною мірою залежить від китайських постачальників, тому нові геополітичні реалії ставлять під загрозу реалізацію багатьох проєктів розвитку виробництва електромобілів у Європі.
Для південнокорейських постачальників батарей напруженість відносин між Китаєм і США відкриває можливості розвитку локального виробництва в останній з країн. У майбутньому на них може припасти до 60% потужностей випуску тягових акумуляторів на території США.
Бекграунд. Нагадаємо: Tesla різко знизила ціни на свої авто в Китаї, і тепер обурені покупці вимагають компенсацію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].