«Нібулон» змінив модель управління та склад ради директорів
Відтепер основним органом з ухвалення стратегічних рішень є рада директорів

Що сталося. Компанія «Нібулон» (Миколаїв), один із найбільших операторів на зерновому ринку України, внесла зміни до своєї організаційної структури, яка дозволить більш ефективно розпоряджатися готівковими ресурсами та поліпшити операційні показники.
Джерело. Про це повідомляється на сайті холдингу.
Деталі. Відтепер основним органом з ухвалення стратегічних рішень є рада директорів, до якої входить генеральний директор, три невиконавчі директори, фінансовий директор, директор із торгівлі, директор із логістики, директор з агровиробництва, директор із роботи елеваторів, директор із персоналу, директор із взаємодії з органами влади та з правових питань.
Реорганізація відображає чотири основні напрями роботи «Нібулону», а саме трейдинг, логістика, агровиробництво та елеваторний напрямок.
До нової ради директорів призначено:
- Володимира Славінського – директором із торгівлі. Він, зокрема, відповідатиме за комерційну діяльність у розрізі трейдингової активності компанії, а також закупівлі сільськогосподарської продукції.
- Сергія Калкутіна – директором із логістики, який керуватиме та контролюватиме всі загальні аспекти галузі; здійснюватиме моніторинг виконання міжнародних контрактів, забезпечуватиме безперервне та ефективне використання всіх видів транспорту, якості та умов зберігання сільгосппродукції.
– Костянтина Хмельницького – директором з агровиробництва. Він визначатиме стратегічний вектор розвитку агронапряму «Нібулону», розроблятиме план дій щодо його реалізації, включно з інвестиційними програмами та бюджетуванням.
- Валерія Реуцоя – директором із роботи елеваторів, він визначатиме стратегічний вектор розвитку напряму зберігання зерна, включно з інвестиційними програмами та бюджетуванням, визначатиме можливості інвестицій у нові регіони.
- Ольгу Бабаніну – фінансовим директором, яка контролюватиме бухгалтерію, підготовку бюджету, інвестиційне планування та аудит, стратегічне планування, звітність та зв'язки з банками.
- Яну Романенко – директором із персоналу. Вона розроблятиме і впроваджуватиме HR-план і стратегію підтримки всіх операційних цілей компанії; запроваджуватиме нову корпоративну культуру; розроблятиме комплексну стратегію найму та утримання персоналу, нову систему винагороди та КРІ; працюватиме над проєктом кадрового резерву, запроваджуватиме оцінку, навчання та розвиток тощо.
- Михайла Різака – директором із взаємодії з органами влади та з правових питань. Він відповідатиме за нормативну базу морського комплексу та морське право; юридичний супровід діяльності компанії; представляти її інтереси у всіх державних інституціях, судах усіх юрисдикцій тощо; розробляти план сталого розвитку; займатиметься питаннями земельних відносин та оренди.
У компанії «Нібулон» уточнили, що розробили проєкт нової оргструктури разом із компанією Deloitte. Його основним принципом є делегування повноважень і відповідальності за ключовими напрямами багатопрофільної діяльності компанії.
«На сьогодні це початок змін організаційної структури, і вже найближчим часом буде ухвалено рішення про подальшу оптимізацію бізнес-процесів. Також під час перехідного періоду для працівників проводитимуться тренінги та навчання за напрямами, відбудеться чіткий розподіл зон повноважень і відповідальності, щоб кожен зміг максимально ефективно розподілити свої зусилля надалі для злагодженої роботи всіх підрозділів», – підсумували в «Нібулон» у повідомленні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].