Nestle планує підвищити ціни на продукцію через зростання витрат
Подорожчання інгредієнтів вплинуло на зниження чистого прибутку компанії

Що сталося. Найбільша у світі харчова група Nestle продовжить підвищення цін цього року після того, як подорожчання інгредієнтів вплинуло на зниження чистого прибутку компанії за весь рік.
Джерело. Про це заявив генеральний директор Марк Шнайдер, передає Reuters.
Деталі. Він відмовився коментувати запланований рівень підвищення цін, який, за його словами, був необхідним для компенсації збитків, спровокованих підвищенням цін на товари.
Виробник розчинної кави Nescafe та шоколадних батончиків KitKat торік підняв ціни на 8,2%, але це не повністю компенсувало вплив зростання витрат на інгредієнти на маржу.
«Наша валова рентабельність знизилася приблизно на 260 базисних пунктів – це величезна сума. У нас є деякі ринки, як-от США та Велика Британія, де ми спостерігаємо сильну інфляцію, а також інші ринки, як-от Китай і тут, у Європі… де інфляція більш приглушена», – сказав Шнайдер.
Бекграунд. Водночас Nestlé інвестує 40 млн франків ($39,4 млн) у відкриття нового виробничого майданчика в Україні – у Смолигові Волинської області.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].