Відвідуваність закладів Києва впала на 15% за рік війни
Водночас лютневий трафік у Львові зріс на 25% від довоєнних показників

Кількість транзакцій у київських закладах у лютому впала на 15% упродовж минулого тижня у порівнянні із таким же тижнем торік – до повномасштабного вторгнення.
Про це йдеться в дослідженні компанії з автоматизації закладів Poster.
Водночас лютневий трафік у Львові зріс на 25% від довоєнних показників.
Попри війну збільшити трафік у лютому змогли майже у всіх областях на Заході та в Центрі країни: у Закарпатській області кількість транзакцій у закладах, які працюють, зросла на 17%, у Кіровоградській – на 16%, Чернівецькій на 14%.
Найскладніше доводиться закладам на Півночі, Півдні та Сході України. У Херсонській області кількість транзакцій усе ще на 62% нижча за торішню, у Харківській – на 45%, у Запорізькій та Донецькій – на 30%, у Луганській – на 24%.
Загалом по Україні приріст трафіку за рік становить 10%.
У дослідженні аналізувалися дані тільки тих закладів, які не зачинилися та працювали цей рік.
Бекграунд. Раніше Mind розбирався, які ноу-хау винайшли за ці важкі місяці українські ресторатори, як їм вдалося зберегти чи відновити логістичні ланцюги, персонал і відвідувачів, а також – що їм допомагає триматися на плаву і як вони в тилу роблять свій внесок у перемогу України. Читайте: «У меню – перемога: як українські ресторатори виживають, волонтерять і масштабують бізнес».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].