Відвідуваність закладів Києва впала на 15% за рік війни

Відвідуваність закладів Києва впала на 15% за рік війни

Водночас лютневий трафік у Львові зріс на 25% від довоєнних показників

Відвідуваність закладів Києва впала на 15% за рік війни
Фото: Poster

Кількість транзакцій у київських закладах у лютому впала на 15% упродовж минулого тижня у порівнянні із таким же тижнем торік – до повномасштабного вторгнення. 

Про це йдеться в дослідженні компанії з автоматизації закладів Poster.

Водночас лютневий трафік у Львові зріс на 25% від довоєнних показників.

Попри війну збільшити трафік у лютому змогли майже у всіх областях на Заході та в Центрі країни: у Закарпатській області кількість транзакцій у закладах, які працюють, зросла на 17%, у Кіровоградській – на 16%, Чернівецькій на 14%.  

Найскладніше доводиться закладам на Півночі, Півдні та Сході України. У Херсонській області кількість транзакцій усе ще на 62% нижча за торішню, у Харківській – на 45%, у Запорізькій та Донецькій – на 30%, у Луганській – на 24%.

Загалом по Україні приріст трафіку за рік становить 10%. 

У дослідженні аналізувалися дані тільки тих закладів, які не зачинилися та працювали цей рік. 

Бекграунд. Раніше Mind розбирався, які ноу-хау винайшли за ці важкі місяці українські ресторатори, як їм вдалося зберегти чи відновити логістичні ланцюги, персонал і відвідувачів, а також – що їм допомагає триматися на плаву і як вони в тилу роблять свій внесок у перемогу України. Читайте: «У меню – перемога: як українські ресторатори виживають, волонтерять і масштабують бізнес».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло