Україна внесла компанію Metro до переліку міжнародних спонсорів війни

Україна внесла компанію Metro до переліку міжнародних спонсорів війни

НАЗК вважає, що менеджмент мережі демонструє максимальну лояльність до режиму країни-агресора

This text is also available in English
Україна внесла компанію Metro до переліку міжнародних спонсорів війни
Фото: pixabay.com

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло компанію Metro Cash & Carry до переліку міжнародних спонсорів війни через позицію керівництва компанії продовжувати діяльність в росії.

Про це повідомили у пресслужбі НАЗК.

«Крім бізнесу у сфері ритейлу, інтереси керівництва компанії тісно пов’язані зі стратегічними галузями російської економіки: нафтогазовою та банківською сферами. А це напряму впливає на підтримку російської військової машини», – пояснюють в агентстві.

НАЗК вважає, що менеджмент торговельної мережі демонструє максимальну лояльність до режиму країни-агресора, приймаючи до оплати картки «Мир», запускаючи нові проєкти в росії та беручи участь в ідеологічних російських ініціативах.

Також за інформацією дослідників діяльності Metro Cash & Carry у рф, німецька мережа METRO в росії торгувала «кувалдами Вагнера». Це той самий «атрибут» найманців із терористичної «ЧВК Вагнер», що набув умовної популярності у рф після публікацій жорстоких відео про начебто страту бійців ЧВК, які повернулися з українського полону. 

«Окрім того, що компанія продовжує сплачувати податки, тим самим підтримуючи військову машину рф, керівництво компанії напряму займається транспортуванням російського газу до Центральної та Східної Європи, поки увесь цивілізований світ відмовляється від енергоресурсів держави-терориста», – йдеться в повідомленні НАЗК.

Бекграунд. Нагадаємо: український офіс «Metro Україна» уже декілька разів публічно звертався до материнської компанії з вимогою закрити бізнес у росії, однак поки це не принесло результатів.

Водночас квартальний звіт про фінансові результати Metro AG, опублікований 8 лютого 2023 року, свідчить про падіння продажів у російських магазинах мережі. «Продажі в місцевій валюті знизилися в І кварталі 2022–2023 фінансового року на 14,1%. Негативний вплив мала російська війна в Україні та пов'язане з нею небажання купувати товари. Скоригована EBITDA у рф знизилася до 60 млн євро (за І квартал 2021/2022 – 81 млн євро)», – йдеться в документі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло