DMS придбала ClickDealer разом із київським маркетплейсом HomeQuote
Сума угоди — $45 млн

Маркетингова платформа Digital Media Solutions із Клірвотера, штат Флорида, США, придбала компанію ClickDealer, що займається перфоманс-маркетингом, до складу якої входить київський маркетплейс Макса Полякова HomeQuote.
Про йдеться в заяві Digital Media Solutions.
Згідно з повідомленням компанії, придбання дозволить DMS посилити свої позиції в рекламі брендів побутової техніки на американському ринку та зміцнити власний бізнес прямих продажів брендованої продукції.
«Ми також розширимо наш міжнародний бізнес прямого продажу товарів споживачам і з цим придбанням продовжимо інвестувати та розширюватися в ключових секторах і ринках», – сказав Джо Марінуччі, генеральний директор DMS.
Digital Media Solutions – інтернет-платформа, що дозволяє брендам налаштовувати рекламу у вертикалях страхування, споживчого фінансування, електронної комерції, послуг для домовласників та охорони здоров’я.
У ClickDealer працюють близько 150 людей, компанія має офіси в Україні (зокрема, у Дніпрі, Запоріжжі, Києві).
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Поляков продає свою частку у Firefly.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].