DMS придбала ClickDealer разом із київським маркетплейсом HomeQuote

DMS придбала ClickDealer разом із київським маркетплейсом HomeQuote

Сума угоди — $45 млн

DMS придбала ClickDealer разом із київським маркетплейсом HomeQuote

Маркетингова платформа Digital Media Solutions із Клірвотера, штат Флорида, США, придбала компанію ClickDealer, що займається перфоманс-маркетингом, до складу якої входить київський маркетплейс Макса Полякова HomeQuote.

Про йдеться в заяві Digital Media Solutions.

Згідно з повідомленням компанії, придбання дозволить DMS посилити свої позиції в рекламі брендів побутової техніки на американському ринку та зміцнити власний бізнес прямих продажів брендованої продукції.

«Ми також розширимо наш міжнародний бізнес прямого продажу товарів споживачам і з цим придбанням продовжимо інвестувати та розширюватися в ключових секторах і ринках», – сказав Джо Марінуччі, генеральний директор DMS.

Digital Media Solutions – інтернет-платформа, що дозволяє брендам налаштовувати рекламу у вертикалях страхування, споживчого фінансування, електронної комерції, послуг для домовласників та охорони здоров’я.

У ClickDealer працюють близько 150 людей, компанія має офіси в Україні (зокрема, у Дніпрі, Запоріжжі, Києві).

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Поляков продає свою частку у Firefly.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло