«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку
Відтепер покупцю не потрібно робити передплату, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку в разі відмови

«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку. Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку в разі відмови від товару.
Про це повідомила пресслужба «Нової Пошти».
Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний застосунок «Нової Пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю оплатити замовлення. Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються.
Отже, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу становить 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової Пошти».
2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».
3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб оплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової Пошти».
4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і ухвалює рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару й комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової Пошти».
«Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі – у мобільному додатку «Нової Пошти». І це додає нам впевненості, що «Сейф-сервіс» буде безпечним і корисним для продавців і покупців», – зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].