«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку

«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку

Відтепер покупцю не потрібно робити передплату, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку в разі відмови

«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку
Фото: finance.ua

«Нова Пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» у мобільному застосунку. Відтепер покупцю не потрібно робити 100–200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку в разі відмови від товару.

Про це повідомила пресслужба «Нової Пошти».

Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний застосунок «Нової Пошти», у якому покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю оплатити замовлення. Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються.

Отже, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику з передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу становить 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Як скористатися «Сейф-сервісом»:

1. Продавець самостійно створює експрес-накладну в мобільному застосунку «Нової Пошти».

2. У розділі «Додаткові послуги» продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».

3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб оплатити замовлення через мобільний застосунок «Нової Пошти».

4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і ухвалює рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару й комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою. «Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової Пошти».

«Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. Тобто зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі – у мобільному додатку «Нової Пошти». І це додає нам впевненості, що «Сейф-сервіс» буде безпечним і корисним для продавців і покупців», – зазначає СЕО «НоваПей» Андрій Кривошапко.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло