Капіталізація Alibaba зросла на $30 млрд за день після оголошення про поділ бізнес-імперії на шість компаній
Децентралізація бізнес-напрямків компанії була однією з головних цілей Пекіна
Китайський лідер онлайн-комерції Alibaba здивував ринки, оголосивши про плани розділити свою бізнес-імперію вартістю $220 млрд на шість незалежних структурних підрозділів. Здійснюючи найбільшу реконструкцію у своїй історії, Alibaba досягнув злету акцій групи більш ніж на 16% у Гонконзі та збільшення своєї капіталізації на понад $30 млрд.
Про це повідомляє Bloomberg.
Перехід до структури холдингової компанії є рідкістю для великих китайських технологічних компаній і може стати шаблоном для наслідування.
Адміністрація Сі Цзіньпіна давно критикувала вплив онлайн-платформ, турбуючись про те, що інновації технологічних компаній загрожують владі партії.
Децентралізація бізнес-напрямків компанії та повноважень щодо прийняття рішень є однією з головних цілей Пекіна.
«Для Пекіна це усуває занепокоєння щодо зловживання монополістичною владою з боку інтернет-гігантів», – написали аналітики Evercore ISI Нео Ван і Джін Ван.
Бекграунд. Нагадаємо: Alibaba Group Holding учора оголосила про реорганізацію бізнесу шляхом створення шести незалежних підрозділів. У складі Alibaba діятимуть хмарний підрозділ Cloud Intelligence Group, підрозділ у сфері онлайн-торгівлі Taobao-Tmall, логістичне Cainiao, бізнес із надання різноманітних послуг у Китаї (Local Services), відділ глобального цифрового бізнесу (Global Digital Business Group), а також підрозділ, що працює у сфері цифрових медіа та секторі розваг.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].