В Україні зросла кількість абонентів, які переходять до іншого оператора зі збереженням номера

В Україні зросла кількість абонентів, які переходять до іншого оператора зі збереженням номера

Найбільше абонентських номерів було перенесено від Vodafone

This text is also available in English
В Україні зросла кількість абонентів, які переходять до іншого оператора зі збереженням номера
фото The Verge

В Україні зростає популярність послуги Mobile Number Portability (MNP) – перенесення мобільного номера з повним його збереженням при переході до іншого мобільного оператора.

Джерело. Про це пише Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК), у Facebook.

Зокрема, за період з 1 травня 2019 до 31 березня 2023 року послугою MNP скористалися вже близько 288 тисяч абонентів мобільного зв’язку. З них тільки за І квартал 2023 року перенесено понад 35 тисяч номерів, що демонструє зростання її популярності порівняно з минулими роками.

Для порівняння: з 1 травня 2019 року до 15 жовтня 2022 року було перенесено 229,6 тисяч номерів.

За її даними, найбільше абонентських номерів було перенесено від Vodafone (123,46 тис.). Найбільший приріст переходів – до «Лайфселл» (166,65 тис.).

За період із 1 травня 2019 року до 31 березня 2023 року від Vodafone перенесено 123,46 тис. номерів, до оператора перейшли 57,88 тис. абонентів. Від «Київстару» пішли 120,37 абонентів, до компанії перейшли 60,11 абонентів, від «Інтертелекому» – 3,64 тис. і 1,38 тис. відповідно, від «Лайфселл» – 38,12 тис. і 166,65 тис. відповідно, від «ТриМоб» 1,89 тис. і 1,46 тис. відповідно.

За січень – березень 2023 року від Vodafone перенесено 14,21 тис. абонентських номерів, до оператора перейшли 7,65 тис. номерів, від «Київстару» – 15 тис. та 3,2 тис. відповідно, від «Інтертелекому» – 318 та 6, від «Лайфселл» – 5,5 тис. та 24,22 тис. відповідно, від «ТриМоб» – 82 та 25 відповідно.

Крім того, за зазначений період кількість заяв на перенесення номера становила 26,79 тис. від Vodafone і 10,65 тис. від охочих перейти до оператора, 24,4 тис. і 4,5 тис. у «Київстару» відповідно, 107 і 30 в «Інтертелекому» відповідно, 8,25 тис. і 44,53 – у «Лайфселл» відповідно і 181 і 28 – у «ТриМоб».

Послуга перенесення номерів на мережах мобільного зв’язку (MNP) є дієвим інструментом захисту прав споживачів, наголосили в комісії.

Послуга MNP надається:

  • за принципом єдиного вікна «One Stop Shop process», що дозволяє абоненту вирішувати всі питання, пов’язані з перенесенням номеру, шляхом звернення із заявою безпосередньо до оператора, до якого абонент планує перейти для продовження отримання послуг;
  • на підставі заяви на перенесення номеру, яка подається або в паперовій формі до пункту обслуговування абонентів, або дистанційно із заповненням інтерактивної форми заяви на офіційному вебсайті такого оператора;
  • строк, у який номер абонента має бути перенесено, – 1 робочий день.

Окрім того, можна придбати eSIM онлайн або купити стартовий пакет обраного оператора та ввести на сайті онлайн дані нової SIM-картки до дати перенесення. На цю картку буде перенесено номер. Можна також отримати SIM-картку в магазині, під час подання заявки, але не пізніше ніж за три години до часу перенесення номера, зазначеного в заявці.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло