Челендж з Reactor Monitor: 9 завдань для вдосконалення клієнтського досвіду від польської енергокомпанії
Запропонуйте своє рішення і протестуйте його в середовищі TAURON Group

Компанію TAURON Polska Energia знають на ринку енергетики вже понад 20 років. Вона є другою за величиною енергокомпанією Польщі й працює у всіх сферах енергетичного ринку: займається видобутком вугілля, виробляє, розподіляє та продає електро- і теплову енергію, реалізує паливо і супутні товари, є учасником ринку торгівлі газом. Компанія є материнською у групі TAURON, до якої входять близько 30 компаній – щорічно група постачає понад 51 ТВт·год електроенергії, а загальна кількість клієнтів перевищила 5,7 мільйона.
В середньому група TAURON витрачає понад 1 мільярд злотих на рік на заведення в мережу нових клієнтів, і за останні три роки загалом підключила понад 120 тисяч споживачів. За прогнозами керівників компанії, інтерес з боку клієнтів залишатиметься високим. Тож не дивно, що TAURON Group йде шляхом діджиталізації, щоб відповідати очікуванням сучасних споживачів, у першу чергу – в сегментах B2C і B2B.
TAURON Innovation Challenge
Ключова індустрія: Energy
Опис: TAURON Group запрошує до участі в челенджі стартапи і технологічні команди, чиї рішення допоможуть вдосконалити клієнтський досвід – розширити його та вивести на наступний рівень. Компанія шукає інноваційні ідеї та рішення у таких напрямках:
- Нові продукти і бізнес-моделі: які енергетичні продукти могли б поповнити портфоліо групи, і як використати її бренд, досвід та інфраструктуру для їх розробки, тестування і впровадження?
- Діджиталізація, автоматизація, персоналізація: як швидко, ефективно і без зайвих формальностей подбати про клієнта так, щоб у нього були тільки позитивні враження від взаємодії з компанією?
- Розуміння даних, тенденцій і потреб клієнтів: рішення, що аналізують та обробляють великі масиви даних, або здатні використовувати дані, якими ще не володіє компанія.
- Омніканальність: інструмент, який дозволяє зібрати розпорошені по багатьом каналам дані комунікації з клієнтом в одне ціле.
- Позитивний клієнтський досвід: рішення, які допоможуть клієнту безболісно та з посмішкою взаємодіяти з компанією.
- Забезпечення безперебійного та швидкого обслуговування клієнтів B2C та B2B: рішення, що допоможуть комплексно управляти взаємодією між клієнтом і компанією у будь-який спосіб.
- Консалтинг для клієнтів B2C та B2B: новітні технології для підтримки і консультування клієнтів та створення пропозиції, яка точно відповідає його потребам.
- Розробка клієнтського мобільного додатку: рішення, яке могло б звести всю взаємодію між клієнтом і компанією в межі однієї програми – інтуїтивно зрозумілої, швидкої, надійної та високобезпечної.
- Удосконалення нормативно-правового обслуговування: технології, які б могли допомогти клієнтам орієнтуватися в лабіринті законодавчих норм.
Переваги для команд:
- можливість співпраці з однією з найбільших енергетичних компаній у регіоні Центральної Європи;
- можливість спільного тестування рішень в середовищі TAURON Group (до 200 000 злотих на перевірку рішення) у межах акселераційної програми TAURON Progres.
Дедлайн: 30 квітня 2023 року.
Як взяти участь: Онлайн-форма польською мовою розміщена на платформі Open Innovation House. Підготуйте пітч-презентацію. Можна вибрати декілька завдань.
Це ще не все!
Mind і платформа відкритих інновацій Reactor.ua збирають найцікавіші челенджі відкритих інновацій, а команда Reactor Monitor допомагає подавати заявку на участь у них.
Більше викликів відкритих інновацій, на які ви можете податись - на платформі Reactor Monitor!