Український ритейл відновив роботу 88% закритих на початку війни торгових точок
Загалом за 14 місяців повномасштабної війни кількість відкритих об'єктів збільшилася на 26%

За 14 місяців після початку повномасштабної війни український ритейл відновив роботу 88% закритих у березні 2022 року торговельних точок, збільшивши частку магазинів до 97%.
Про це свідчать дані опитування Асоціації ритейлерів України.
«За даними останнього опитування торговельних мереж-членів асоціації, через 14 місяців із 16,7 тис. торговельних об'єктів усієї галузі вже працює 16,2 тис. Відсоток об'єктів, що працюють, становить 97%, відповідно закритих – 3%», – повідомляється на сайті асоціації.
Отже, до роботи повернулися 88% торгових точок, які були закриті в березні минулого року. До теперішнього часу закритими з різних причин залишаються 556 магазинів проти 4,4 тис. порівняно із зазначеним періодом 2021 року.
За даними дослідження асоціації, загалом за 14 місяців кількість відкритих об'єктів збільшилася на 26%. Так, кількість нововідкритих продуктових магазинів збільшилася на 19%, аптек – на 22%, торговельних об'єктів non-food-ритейлу – на 26%, магазинів ювелірних виробів – на 60%, побутової техніки та електроніки – на 30%, магазинів одягу – на 58%, будматеріалів – на 24%, АЗК – на 10%, розважальних центрів – на 81%.
Опитування було проведене серед сотні власників і СЕО підприємств, які є учасниками Асоціації ритейлерів, по всій Україні.
Бекграунд. Після повномасштабного вторгнення ринок електронної комерції України зазнав змін. Спочатку зафіксували колосальну втрату трафіку – на 87%, але згодом показники почали повертатися на довоєнний рівень.
Які інструменти допомагають відновлювати та розвивати онлайн-торгівлю у 2023 році, розповів Mind Co-Founder, COO омніканальної CDP eSputnik Олексій Данченко.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].