Торік у росії щонайменше 2000 авіарейсів було здійснено на літаках із простроченими запчастинами
Невідомо, чи йдеться про комерційні або всі типи авіаперевезень

Зазначається, що в будь-якому разі ситуація з нестачею запчастин у росії стоїть гостро і найближчим часом навряд чи поліпшиться. Рішенням може стати тільки повне імпортозаміщення за рахунок нових російських літаків, кажуть експерти. Але це теж може статися ще не скоро.
Про це, за даними «Коммерсанта», розповів глава «ространснадзору» Віктор Басаргін, виступаючи в Держдумі.
Басаргін констатував істотний «дефіцит комплектуючих виробів» і «проблеми з постачаннями витратних матеріалів» у російських авіакомпаніях. За його словами, те, що раніше поставлялося за 3–7 днів, зараз доводиться чекати по 60–120 днів, а «деякі специфічні вироби завезти просто неможливо». У результаті «фіксуються численні факти експлуатації авіаційної техніки з порушеннями, що безпосередньо впливають на безпеку польотів», сказав голова «ространснадзору».
Проблема підтримання льотної придатності іноземних суден у країни агресора стоїть гостро і посилюватиметься, зазначає експерт із ВШЕ Федір Борисов. «Ринок може зіткнутися з дефіцитом флоту», – каже він.
Зазначається, що через проблеми із запчастинами і якісним обслуговуванням вимоги до безпеки в російській авіації істотно знизилися.
У країни-агресора для цього не вистачає ані потужностей, ані фахівців. До запровадження санкцій літаки російських авіакомпаній обслуговувалися в ліцензованих технічних центрах Boeing та Airbus у розвинених країнах. Але тепер огляди проводяться в найкращому разі в Ірані, який сам кілька десятиліть перебуває під санкціями і де «усе робиться на коліні».
Бекграунд. Mind підготував матеріал «Затяжне піке: як довго ще протримається російська цивільна авіація та від чого це залежить».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].