Французька Danone хоче відновити діяльність у рф під іншою назвою - росЗМІ
Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування в росію

Danone хоче продовжити свою діяльність на території рф. Для цього французька група змінила для російського ринку назву міжнародного бренду «Активіа» на «АктиБіо».
Про це передають російські ЗМІ з посиланням на повідомлення пресслужби компанії.
У компанії Danone зазначили, що зміни торкнуться лише назви бренду та дизайну упаковки. Вся продукція буде вироблятися за тими ж стандартами якості та безпеки, з тими самими смаковими характеристиками, на тих самих виробничих потужностях.
«Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування в розвиток і підтримку сучасної молочної категорії, що матиме суттєвий вплив на розвиток всієї категорії сучасних молочних продуктів в росії», – йдеться на сайті Danone.
Бекграунд. Нагадаємо: у квітні Danone планувала вивести свої міжнародні бренди, такі як Activia, Alpro і Actimel з ринку країни-агресора. Представник «Danone росія» заявляв, що компанія вивчає «різні можливості того, як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку».
Danone – була заснована в 1919 році і має штаб-квартиру в Парижі. За даними на кінець 2021 року, частка Danone на світовому ринку продуктів харчування становила близько 2,5%. Компанія має такі бренди: Activia, Evian, Volvic, Danette, Actimel, Alpro, Aptamil, Dumex, Nutricia та інші. Danone діє у більш ніж 120 країнах світу і має понад 100 тисяч співробітників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].