Танкери, які вперше везли російську нафту з портів на Балтиці до Китаю, застрягли на Північному морському шляху
Човни маневрують там уже майже три доби

Два танкери класу «Афрамакс», які перевозять російську нафту з балтійських портів Приморськ і Усть-Луга до Китаю через Північний морський шлях, застрягли і маневрують у Східно-Сибірському морі протягом майже трьох діб. Причини цієї ситуації залишаються невідомими.
Про це повідомляє EADaily.
Такий маршрут танкерів використовувався для перевезення сировини до Китаю раніше, але з Мурманська. З балтійських портів зазвичай забезпечувалася Європа, проте, через заборону імпорту російської нафти до Європи з 5 грудня минулого року у зв'язку з війною в Україні, напрям перевезення нафти змінився.
Така затримка на шляху може призвести до зміни термінів прибуття танкерів до Китаю, особливо з урахуванням того, що в танкерах може міститися до 224 тисяч тонн нафти.
Новий, більш короткий маршрут доставки (його протяжність – 8600 миль) мав зайняти 31–34 дні. Головним нововведенням було перше в історії відправлення нафти через Північний Льодовитий океан з Усть-Луги до китайського Жичжао, згідно з версією Bloomberg. Запланована дата прибуття «Приморського проспекту» до Жичжао – 12 серпня. Проте, згідно з даними VesselFinder, судно тепер направляється до китайського міста Далянь і очікується, що прибуде туди не раніше 23 серпня.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що через активізацію бойових дій на Чорному морі експорт товарів у цьому регіоні під загрозою.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].