CVC вивчає можливість проведення IPO парфумерного ритейлера Douglas вартістю 7 млрд євро

CVC вивчає можливість проведення IPO парфумерного ритейлера Douglas вартістю 7 млрд євро

За даними Bloomberg, CVC розглядає Франкфурт як місце для лістингу Douglas

CVC вивчає можливість проведення IPO парфумерного ритейлера Douglas вартістю 7 млрд євро

CVC Capital Partners розглядає можливість первинного публічного розміщення акцій Douglas і може запропонувати німецькому парфумерному ритейлеру понад 7 млрд євро.

Про це повідомляє Bloomberg.

За даними видання, приватна інвестиційна компанія працює з незалежним консультантом Rothschild & Co. над можливим первинним розміщенням акцій у 2024 році. CVC розглядає Франкфурт як місце для лістингу Douglas і наступного місяця почне просити банки подавати заявки на участь у проєкті, пише видання.

Обговорення тривають, і остаточних рішень щодо того, чи варто проводити IPO Douglas і коли це робити, ще не прийнято, додає Bloomberg. За його словами, оцінка й терміни також залежатимуть від ринкових умов, попиту інвесторів і розвитку бізнесу.

Douglas уже багато років вивчає можливість виходу на публічні ринки. CVC погодилася придбати бізнес у Advent International і сім'ї Креке, яка його заснувала, у 2015 році приблизно за 2,8 млрд євро, всього через кілька днів після того, як Douglas оголосив про свої плани щодо IPO.

Компанія Douglas, заснована 1821 року, має понад 1800 магазинів по всій Європі. Компанія, дохід якої у 2021/22 фінансовому році становив близько 3,7 млрд євро, інвестує як у роздрібні магазини, так і в онлайн-пропозиції в рамках свого плану зростання «Let it Bloom» ( «Нехай квітне»).

Бекграунд. Раніше Mind писав, що CVC Capital залучила 26 млрд євро для найбільшого у світі фонду викупу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло