Консалтингова компанія EY розгортає платформу на базі штучного інтелекту після $1,4 млрд інвестицій у технології
Цей крок вирівнює фірму з конкурентами, які вкладають мільярди в ШІ, сподіваючись, що він стане їхнім наступним великим драйвером зростання

Компанія EY заявила, що інвестувала $1,4 млрд в штучний інтелект і розгортає платформу, що пропонує бізнесу версії своїх консалтингових продуктів на основі штучного інтелекту, ставши останньою компанією, яка зробила велику ставку на цю технологію.
Про це пише Reuters.
Платформа EY.ai містить вбудовані версії продуктів фірми, таких, як продукт для управління даними EY Fabric, яким користуються 60 000 клієнтів.
EY повідомила, що планує навчати своїх співробітників цій технології і випустить модель для магістрів права (LLM) під назвою EY.ai EYQ. LLM – це основне програмне забезпечення для машинного навчання, яке лежить в основі систем штучного інтелекту.
Компанія отримала ранній доступ до можливостей Azure OpenAI від Microsoft (MSFT.O), таких, як GPT-3 і GPT-4, завдяки партнерству з програмним гігантом.
Вона також співпрацює з такими технологічними та інформаційними компаніями, як Dell, SAP і Thomson Reuters, щоб інвестувати в технологію та дослідити її використання.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що EY представила рейтинг найуспішніших сімейних компаній світу.