Disney планує майже подвоїти свої інвестиції у власний парковий бізнес – до $60 млрд за 10 років
Компанія прагне залучити майже 700 млн відвідувачів, яких внутрішні дослідження компанії визначили як фанатів Діснея, але які ще не відвідали жодного з її тематичних парків

Компанія Walt Disney заявила, що протягом наступних 10 років майже подвоїть свої капітальні витрати на парковий бізнес – приблизно до $60 млрд.
Про це пише Reuters.
Періоди значних інвестицій – у тому числі додавання «Тачки Ленд» в Disney California Adventure або Disney's Hollywood Studios в Орландо – сприяли зростанню відвідуваності, додає видання.
Генеральний директор Disney Боб Ігер заявив, що компанія планує інвестувати $17 млрд протягом наступного десятиліття у Флориду, де вона втягнута в суперечку з губернатором Роном Десантісом, кандидатом у президенти від республіканців. Компанія також розробляє довгострокові плани щодо нових атракціонів і зручностей на своєму курорті Діснейленд в Анахаймі, штат Каліфорнія.
Disney заявляє, що має понад 1000 акрів землі для майбутньої забудови в шести тематичних парках по всьому світу. Компанія прагне залучити близько 700 млн відвідувачів, яких внутрішні дослідження компанії визначили як фанатів Діснея, але які ще не відвідали жодного з її тематичних парків.
Disney заявила, що її сегмент парків, розваг і продуктів розширився із сукупним річним темпом зростання на 6% з 2017 фінансового року і приніс $32,3 млрд операційного доходу за останні 12 місяців
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Disney може придбати частку Hulu в Comcast на початку 2024 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].