Відсьогодні КРАІЛ штрафуватиме порушників вимог законодавства про рекламу азартних ігор
Зокрема, комісія може застосовувати фінсанкції в розмірі до 300 мінімальних заробітних плат

Сьогодні набрали чинності зміни до закону «Про рекламу», відповідно до яких КРАІЛ наділена новими повноваженнями щодо здійснення контролю за рекламою у сфері організації та проведення азартних ігор.
По це повідомляє пресслужба комісії.
Зазначається, що КРАІЛ отримала повноваження застосовувати фінансові санкції до порушників вимог законодавства про рекламу азартних ігор у розмірі до 300 мінімальних заробітних плат, що в поточному році становить понад 2 млн грн.
«Статтею 22-1 Закону встановлено низку вимог та обмежень щодо розповсюдження та розміщення реклами азартних ігор (у тому числі з використанням електронних комунікацій) торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими проводиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри», – нагадав регулятор.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що КРАІЛ контролюватиме рекламу азартних ігор із 2 жовтня.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].